Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 haha leser noen av innleggene deres og ler meg i hel. viss ein person begynner med å si at de som bruker rus når de har barn burde skamme seg så kaster dere andre dere over denne personen og vrir og vender på alt mulig og begynner på andre temaer. ser det klart å tydelig at dere svever i skyene ilag med den såkalte Gud. haha
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Er det noen her inne som har signert innleggene sine med "rusmisbruker"? Eller er det en fordom du har i mot alle som bruker en eller annen form for rusmiddel? Jeg kan ikke svare på vegne av alle, men for min egen del pleier svarene mine å være saklige og ofte i form av spørsmål ang ting i hovedinnlegget (feks "Til alle rusmisbrukere her inne") som jeg mener ikke henger på greip. Artig forresten at det er de som svarer som blir stemplet som hissigpropper, og ikke hovedinnleggeren.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 vel då er ikkje dette innlegget ment til deg du min kjære.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 hehe, vi hissigpropper.. virke som det er dere nyktere som er det. flire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå