Gå til innhold

hvis fryseegget ikke overlever opptiningen....

Anbefalte innlegg

Blir hele forsøket avbrutt da? Må jeg vente en måned til for å håpe at neste egg overlever opptiningen?

kjenner at jeg begynner å grue meg skikeklig for at jeg ikke skal få egget satt inn en gang.. at det ikke overlever opptiningen...

Jeg skal mest sansynlig sette inn egg i uke 48.... gleder meg masse, gruer meg masse.,.. er så spent på hvordan dette skal gå.... skulle ønske vi var i uke 48 nå...

Klem til alle

Fortsetter under...

ååå.. er dte sant??

Jeg har seks egg på frys. To egg er fryst ned "alene" så har jeg to og to sammen på de andre. Vi vil egentlig bare sette inn ett egg.. men kommer jo ikke til å "kaste" noen egg frivillig da.. da skal det heller inn :)

Men da tiner de bare opp neste og neste og neste til det ikke er fler da om de ikke overlever opptiningen?

Så da kan jeg være rimelig sikker på innsetting uke 48 om alt annet går som det skal?????

Håper virkelig det er sånn det er.

Veldig utolmodig etter å bli ruger igjen.. nesten så det gjør vondt i hele kroppen bare jeg tenker på det :)

Ha en strålende flott dag :)

Hej

Vill tala om litt om vår historie med fryseførsøk, Den er litt negativ men då vet du kanske litt mer om hur det fungerer. Vi hade 4 egg på frys, 3 st var 4 delte og ett egg var 2 delt. Jag børjade på desse stickpiller, nær det var dags før insettning øverlevde inga av de 4 delte eggen og ettersom jag hade børjat på stickpiller kunde de ikke prøve det 2 delte før då trengte de en dag extra. Det egget ligger nu som "reserve" viss vi ikke får det till på dette ivf førsøket. Jag var beredd på att ikke alla skulle øverleve men jag trodde iallafall att ett skulle klare sig, det var skicklig surt att få den tlf. Dette tror jag ikke sker så ofte men før min del ønsker jag att jag hade vart litt mer førberedd på att det kunde ske. Vill egentlig ikke ta fra dig troen på noe det beste er nog att ha en positiv førventan. Kom ihåg att de som oftast får det till. Lycke till vidare.

Hei.

Hvis fryse embryo i det strået de tiner opp ikke tåler opptiningen ,så tiner de opp neste strå og ser om det tåler opptining osv.

Sjelden at ingen av embryoene tåler opptining i dag fordi de har så gode fryse prosedyrer nå i forhold til før.

Alle de jeg har hatt på frys har tålt opptining. Hadde 6 stk. 3 i hvert strå til frys. de var både 2-4 og 5 delte. De 2 delte kastet de da jeg kun fikk sette inn max to embryo. Ble gravid på det ene fryse forsøk med et 4 delt og et 5 delt som var 2 døgn gamle. (det ene festet seg)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...