Gå til innhold

hei! jeg lurer veldig på noe!!!


Klar for nr 3!

Anbefalte innlegg

er det noen av dere som er gravide som hadde blødninger rundt IKM?

hvordan var dette?

har ikm i dag 3 nov, men fra 28 okt -1 nov blødde jeg.. ikke sånn som vanlig mensen.. mindre, men gjevnt..

 

noen som kan dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, jeg tror ikke jeg er gravid..

men bare lurer på om det er noen som har opplevd dette som er gravid?

har hørt at det er noe som heter hormonell blødning.. så bare lurte på om det var noen som hadde hatt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke akkurat blødning, men blodspor på papiret natt til den dagen jeg skulle hatt mensen denne gangen. Er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei, jeg trodde jeg fikk mens 5 dager fortidlig, men det lignet ingenting av det jeg normalt har som mens.. var spor etter "gammelt" blod på papiret og såvidt det var noe i bindet. Dette sluttet etter ca 6 dager. Har normalt en kraftig blødning som varer i 6-7 dager.Tok en test en dag etter den dagen jeg skulle hatt mens og den var positiv :)) Har ikke blødd noe siden den dagen heldigvis. Er 6+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blødde i forje svangerskap å i detta.

svigerinna mi hadde vali mensen hele svangerskapet. (men så va hennes livmor dobbel då)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar alle sammen!

 

jeg har jo egentlig mistet litt håpet om at jeg er gravid.. siden jeg fikk negativt svar på testen i dag, men kjekt å høre at andre har opplevd det samme.. så kan jeg håpe litt til, så går tiden litt fortere frem til el:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...