Gå til innhold

Huff, dere må være så leie av å høre dette nå.. MEN

Anbefalte innlegg

:-( Beklager jeg kommer nok til å spørre om noe dere ser 10000 ganger hver dag..... sorry men jeg tror ikke jeg vil innse det faktum så da må jeg spørre dere..

Jeg er nå 16u på vei og har ei jente på 8mnd idag :-)... Jeg var ikke plaga med henne men... For 2 uker siden fikk jeg SYKT vondt i halebene (rompa) ja jeg trodde noe hadde kjørt seg fast i rompa det var sååå vondt....og ved enkelte bevegelser så kom smerten...

Og nå har det gått over til å ikke ligge i halebenet men bare i rompa liksom på den høyre siden som går nedover låret (på baksiden) en kan si at smerten stopper ca 10 ++ cm ifra (kne leddet)...

Dette er verre på dager jeg har vært aktiv (gått tur med minsta osv)

For 2 dager siden sto jeg å slet på ei ca 15kg tung eske og ettersiden har jeg hatt vondt når jeg går (enkelte bevegelser) om jeg snur meg på natta i senga osv... sitter jeg helt stille så går det bra... men også når jeg skal opp av sofaen osv.... Sikkert utrolig teit skrevet MEN tror dere det er bekkenløsning??? Jeg ønsker så inderlig å tro at det IKKE er det. med tanke på at jeg har ei lita jente som ikke kan gå selv osv...

Fortsetter under...

Det er jo ikke lett å vite om det er bekkenløsning eller ikke.

Det kan også være bekkenlåsning. Da har man bare vondt bak. Ved bekkenløsning har man vondt foran også, men bekkenløsningen starter som regel ved at man kun har vondt bak.

Tror du må spørre legen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...