Gå til innhold

Kan jeg få skryte litt?

Anbefalte innlegg

I dag, 8 dager etter at jenta mi kom til verden, har jeg fått den alle de 13 kiloene jeg gikk opp under svangerskapet:)

Det eneste jeg har gjort er å kutte ut brus, og resten har bare gått av seg selv. Jeg trenger nok å gå ned 10 kilo til for å få en ok bmi, men dette er jo en herlig start og motivasjon:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10813653-kan-jeg-f%C3%A5-skryte-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har jo ikke spist godterier heller da:) Det jeg har unnet meg er en New Energy i ny og ne, da jeg leste på sykehuset at dersom man får lyst på godis når man ammer, så er faktisk det beste å spise sjokolade. Det går nok litt lenger mellom måltidene nå enn før, for timene bare flyr, men jeg er så glad, for jeg har ikke så lett for å gå ned i vekt. Hadde som mål å gå ned de 13 kiloene før jul, og nå blir jeg jo ekstra motivert til å spise sunnere også:)

Ellers er alt vel. Ariel sover, mens pappa'n og jeg ser på tv og slapper av:)

Å herlige! D er godt å høre at d faktisk går an:D

Så bra for deg!

Håper jeg får noe av det samme over meg her. To uker igjen og gått opp 18 kilo. Gleder meg utrolig mye til turer med vogna når jeg er lettere på foten!

Kos deg med den lille da. God helg:)

Annonse

Godt jobba Magic.......Det er deilig å føle seg lettere på foten tross en liten mage som er formet som en fast kul og minner fra huset til den lille for 14 dager siden.............

Og et lite arrsmil nederst på magen......

Jeg ser på det og tenker bare positivt.............ingen annen måte å få prinsen på så jeg tenker at dette er et smil jeg vil ha så lenge jeg lever og det bringer meg og familien lykke tenker jeg!!!!!!!!!!!!!!

Har gått ned 10 kg og 6 igjen........Fikk faktisk litt vann i kroppen ETTER fødselen og det var helt normalt, har også vært plaget med litt forstoppelse så når alt er tømt og ting har stabilisert seg er nok jeg som før tenker jeg..............

Men det gjenstår mang en tur og løpetur etterhvert siden mitt svangerskap endte på sofaen..........

Mange muskler som skal strammes jenter men det blir deilig å komme i gang.

Såret må bare få gro først så jeg er mye i ro enda..........Bedre å være føre var...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...