Gå til innhold

noen som har hørt noe fra "Gøril og Jesper"????

sweden ENDELIG mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kopierer inn et innlegg fra henne her... Stakkars familie. Jeg tenker så mye på de. Og krysser fingrene for at det skal gå bra til slutt!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hei alle sammen, bitteliten oppdatering 00:24 28.10.2007

er paa sykehuset enda, er naa paa st.olav i tr.heim.

jesper er alvorlig syk, og har faatt en diagnose som heter infantile spasmer. orker ikke skrive hva det r her, saa google dt gjerne.

ellers saa har de funnet ut at jesper har hatt hjernebloedning, og at hjernevevet i hodet ikke vkser som det skal. har liten hodeomkrets. bare vokst 2 cm paa nesten 3 maaneder, huff...

han har vaert paa riksen i 14 dager, og vi fikk perm noen dager for aa faa dagene til aa gaa. dro derfor til trondelag. der fikk jesper anfall, og vi ble lagt inn her... for skummelt aa reise tilbake til oslo.

jesper har foreloepig ikke respondert paa medisiner, og vi har det ikke noe bra... synes saa synd paa lllegutten, og det er ingenting vi kan gjoere.

naar jesper er vaaken er han saa blid og glad, og det er det eneste som holder oss oppe.

veldig ekkelttastatur, saa jeg faa skrive mer en annen gang. har SAA mye paa hjerte, om noen vil lese da?

Gøril og Jesper :)

Å Gud dette hadde jeg ikke trodd skulle skje med dem,etter alt de har vært gjennom .........ble så lei meg nå, tårene renner her men det hjelper ikke så mye.tenker så mye på dere nå og håper virkelig at dere får det bedre alle sammen snart.

mange klemmer......

P.S jeg tror nok jeg kan snakke for alle her på forume at vi tenker masse på dere og ønsker dere alt vel.

Hei Gøril

Jeg har fulgt med deg fra fub sidene fra du testet positivt. Ufattelig trist det dere er i gjennom. Jeg selv mistet i uke 22 pga for tidlige rier pga infeksjon så vet hvor ille det er å miste noe som er så ønsket. Men håper det ikke er så ille med dere at det er noe fare for at dere mister gutten!!?

Håper for dere!

Klem

ÅÅÅÅH NEEEEI!!!!!!!!!!

*tårene renner her*

dette var grusomme saker å lese!!!

-Herregud hva dere må igjennom altså!

Er jo ikke lov...........

*håper dere klarer å ta vare på hverandre i alt det triste!

Ønsker dere masse lykke til,dere er i våre tanker.

Varme klemmer

Annonse

Skulle egentlig treffe Gøril i dag da jeg var på St Olav, men de var opptatt mens jeg var der. De er nå i Trondheim enda, usikkert når de evt drar hjem igjen. Vet ikke så mye mer hva som skjer med de jeg heller, men regner med de prøver å utrede mer og finne ut hva de kan gjøre for Jesper...

Vi får bare krysse fingrene for dem og sende dem masse styrkeklemmer! =)

Jeg synes det er utrolig rørende å vite at det er så mange som tenker på oss. Dere er jammen meg snille og gode. Jeg er sjelden her nå so dere forstår, men jeg oppdaterer dere om det skjer noe nytt med Jesper. Nå har vi ikke kommet så mye lengre, må få kontroll på snfallene Jesper har for å ta neste steg videre.

Tusen takk for all omtanke, det er godt å vite at noen tenker fine tanker om oss. Verdens fineste gutt ligger ved siden av meg og sover nå. Jeg skal legge inn nye bilder av han når jeg får tid. Så får dere se hvor nydelig han er. Ingen kan se at han er alvorlig syk.. Og det er egentlig godt også..

Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...