Gå til innhold

Hei! Da "melder" jeg meg inn her hos dere..:) Har et spm. Er sååå trøtt,svimmel og opphovnet..


mei&mi + marcus :)

Anbefalte innlegg

Er dette normale symptomer tidlig i svangerskapet?? Fant ut på mandag at jeg er gravid.. :) Er maks 1 mnd på vei.. Tør ikke tro på det helt enda,skal til legen den 14..

Har fått med meg at trøttheten er normal..men svimmel? Kan ikke huske at det var så gale sist gang.. Har en datter på 4 år.. :)

Håper noen kan svare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Kan ikke med egen erfaring svare for svimmelheten, men jeg vet en venninde som var veldig plaget med svimmelhet under svangerskapet.

Og kan av egen erfaring svare for trettheten, det gikk ikke bra sist jeg var gravid, men rakk å møte trettheten en uke etter EL... da sov jeg overalt!!

 

Gratulerer så mye med den lille spiren din=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke unormalt å bli svimmel i svangerskapet. Dette fordi blodtrykket ofte blir litt lavere når man blir gravid. Men er du veldig svimmel kan det være lurt å ta det litt med ro en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Grattis å lykke til!! Svimmel kan man fort bli ja.. :) Kan være lurt å spise litt nå og da innimellom så slipper man det kanskje.. Funker iallefall for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med svimmelhet kan jeg skrive under på ja, jeg svimer av hver fredag kveld, mest sannsynelig etter en hektisk uke bak meg.

 

Svimte av titt og ofte med nr 3 også, på posten, butikken i bilen, tja... over alt. Ganske slitsomt :(

Denne gangen håper jeg inderlig at det holder seg kun til fredags kvelder eller at det snart gir seg. Er bare i uke 9. Eller 10, husker ikke eksakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj må bare jeg si.. dette var nemlig så skremmende likt :) jeg er 7uker på vei da, men er også ekstremt svimmel.. det er sånn at jeg bare må sette meg ned, for det er vanskelig å konsentrere seg når jeg får disse "anfallene" merker også at ringene har blitt strammere... jeg husker heller ikke at det var sånn sist! Har nemlig også en datter på 4år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..så skummelt! Hvor gammel er du da?? Gleder meg sånn til første kontroll!! Er så nysgjerrig på hvor langt jeg er komt og hva terminen blir.. Klarer ikke helt å tro det er sant før legen faktisk sier det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...