Gå til innhold

Moa Emelia eller Luna Emelia.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Okei. Tusen takk for svar. Synes selv Luna er den sterkeste kandidaten, men samboeren min liker så godt Moa. Er litt vanskelig å bli enige da et dere. Emelia/Emilia er vi ikke sikre på heller. Emeli likte jeg ikke så godt, heller ikke de to andre sammensetningene som ble nevnt. Men takk allikevel! Håper det blir ei lita Luna Emelia på oss jeg...

Ønsker gjerne flere tilbakemeldinger, dette her er så vanskelig!

Hei du;-)

Jeg er veldig glad i navn ikke alle andre har, og jeg synes faktisk de to forslagene dine var veldig fine.

Av forslagene tror jeg nok allikevel jeg synes Luna Emelia var finest.

Moa Emelia blir veldig mye m-er og a-er synes jeg, men det er kanskje litt individuelt. Dessuten er det Norges nest største kjøpesenter.

Emelia er nydelig og mer originalt enn ganske oppbrukte Emilia.

Kunne alltids hatt Amelia men det blir kanskje litt "krasj" med første og siste bokstav i navnene på a. LunA Amelia.

Hvis du har en liten Isak fra før, synes jeg Luna og Isak passer utrolig godt sammen også ;-)

Annonse

Hei! Tusen takk for svar. Dette innlegget ble jeg faktisk klokere av. Er enig i at Moa Emelia hadde veldig mye m-er og a-er, og det ble nok en avgjørende faktor for oss. Liker veldig godt navnet Amelia jeg også, men som du sier - det passer ikke så godt sammen med noen av navna..

Ja ikke sant? Isak og Luna er veldig flotte sammen. Tenker det blir ei lita Luna Emelia på oss.

Uff.

Jeg syns navnene var forferdelige. Emelia? Jentungen kommer til å måtte rette opp navnet sitt ovenfor allverdens gamle tanter og offentlige innstanser...

Har du lest Harry Potter? Luna er en noe eksentrisk jente som til vanlig blir kalt Loony (gal). Loony Emelia. Tungvint og lite flatterende i mine ører i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...