EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 europris har noen sokker som heter trysil sokken, disse er kjempe gode, er som en ullvangsokk omtrent bare at dette er en teknisk sokk med ull i sålen, di har str fra 20 og oppover, kjøpte til tulla mi på 5mnd i dag, de er kjempe gode, og sitter godt:) kostet 34.99 eller no.. hehe masse fine farver oxo forresten jeg kjøpte ett par i cerise og hvite\grå.. ganske kule.. hehe
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2007 må bare legge til at det er antiskli under dem;)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Bruker disse sokkene selv jeg, og syns dem er topp.. Hadde planer om å kjøpe til lillemann og, men hadde ikke igjen..
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2007 bare si ifra så kan jeg kjøpe å sende til deg:) ikke noe probem:)
Honningmelon Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Kjøpte til begge mine. Veldig fornøyd :-)
nickoline og supermann Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 la det ut som tips sist uke jeg også. de er helt supre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå