Gå til innhold

Titt tei :) Slutt på snikingen - fullverdig medlem...

Flippa m Frida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har testa positivt i dag jeg, på rugedag 14 etter 2.ivf. :)

Gleder meg så til å begynne denne ferden for fullt og bli kjent med dere som har vært her en stund.

Blir termin midt i den fineste sommermnd, ca. 14. juli. (Det var jammen godt, har kjøpt ett PAR mammaplagg på høstsalg..)

Dette er den beste dagen ever, det ligger en digital-test i nattbordskuffen min som lyser gravid! Helt utrolig, jeg klarer ikke å se meg mett på den.. Sykt ja, helt sykt deilig. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test, og velkommen hit til oss! Helt fantastisk å endelig se en positiv test etter å ha prøvd lenge!

Kos deg videre i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer gratulerer så mye. Jeg håper jeg kan slå følge med deg på denne siden til fredagen... Skal teste da, hvis jeg greier å vente så lenge.

Skrevet

Hei og gratulerer så mye!!

Jeg ligger ca 1mnd foran deg i løypa (håper jeg da, har blødd endel men har sett hjertet midt i blødningen)

Kjenner igjen den utrolig deilige følelsen av lykke da testen lyste gravid. Måtte tilogmed ta bilde av den jeg da.... som bevis liksom.. (den lyste jo ikke så lenge.ehh..)

Krysser fingrene for deg (og alle andre her inne) for at spira sitter så lenge den skal!!

Gratulerer igjen og lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen inn hit!! :-)

Husker godt den fantastiske dagen jeg testet positivt, det er en helt utrolig følelse ja! Hadde også testen min liggende i nattbordskuffen en god stund;-)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

GRATULERER SÅÅ FLOTT!!!!!!

Måtte innom en kjapp tur i går, bare for å se, men rakk ikke å skrive noe!!!

Men jeg ble såååååå glad på deres vegne!!

Masse lykke til! :)

klem fra

Skrevet

Heihei!

Gratulerer deg her også jeg :-)

Velkommen hit, måtte det bli noen fantastiske mnd framover for deg og den lille i magen.

Skrevet

Tusen, tusen takk for hilsninger og lykkeønskninger. :)

Dette er utrolig spennende. :)

Har ikke helt gått opp for oss det her...

Skrevet

Åhh, gratulerer så mye Flippa! Det var gode nyheter. Kan tenke meg at alt er uvirkelig ja, men det er jo sant, så nyt den deilige, svevende lykkefølelsen ifulle drag.

Klem

Skrevet

GRATULERER! Er det ikke en deilig verden vi lever !?! Selv er jeg bare 10 dager foran deg i løypa. Krysser alt jeg har for at det skal bli den lykkeligste sommeren noen sinne for oss begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...