Gå til innhold

Dere som får assistert befrukting, kan dere hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Vi ahr prøvd mange mnd nå, og 3 ganger nå på 6 mnd så får jeg svake positive tester, men mensen kommer et par dager for seint abre og testene blir negative igjen. Så det ser ut som om egget har vanskelig for å feste seg. har ei jente på 2,5 år fra før som satt på første forsøk. :-)

Så det jeg tenke å høre med dere om er, er det noen av dere som har hatt mange kjemiske men så har klart å blitt gravide med kunstig befruktning? Føler at det er det eneste som kan hjelpe oss nå, men klarer ikke helt å skjønne hvordan det skal kunne feste seg da heller.

Fortsetter under...

Det var leit da at det bare blir kjemisk.

Det som er er jo at det samme kan skje ved ivf også. Selv om man får hjelp til befruktning og produsering, så er jo festeprosessen overlatt til kroppen selv. Så det blir jo likt som i en naturlig prosess.

Det som jeg tenker kan hjelpe deg er jo at du kan ta tilskudd av progesteran, sånn som vi også begynner med et par dager før innsetting av egg?

Men det er mulig noen har et bedre svar enn meg altså på dette.. Jeg har ikke opplevd kjemisk graviditet, så dette kjenner jeg nok lite til.

Lykke til videre :)

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med gynekologen din og høre med han/henne om dere kan få litt dra-hjelp her:o).

Har opplevd kjemisk graviditet på det første IVF forsøket jeg hadde, og det er kjempevondt, føler med deg!

Vet ikke hva du mener om alternativ behandling men akupunktur er bevist å kunne hjelpe mange, vitenskaplig studie i Danmark. Både ved naturlig befruktning og ved IVF, ICSI ol......

Det finnes ihvertfall muligheter:o). Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...