Gå til innhold

Vet dere hva jenter? Hvis alt går som det skal herfra, så blir vi foreldre midt i den vakreste sommermåneden :D

Anbefalte innlegg

Og vi kan forhåpentligvis gi kommende besteforeldre verdens beste julegave. Til dere her inne som vet hvem vi er; så har vi allerede spilt skuespill og fortalt masse snøhvite løgner, for nå vil vi ha ro og bare kose oss med hemmeligheten. For vi har vært veldig åpen rundt prosessen med våre

omgivelser, men nå er munnen lukket. Og det setter vi stor pris på at andre klarer også...

Jeg tok altså en test i morges, oppe kl. ni (og det er tidlig på en lørdag for meg) men da hadde jeg råtten mage og da måtte jeg jo bare tisse i den koppen. Hadde kjøpt inn en QR og en digital. Tok først QR og det ble svakt og bare sånn halv teststrek, men da skalv jeg når jeg åpna den digitale.. Det var ingen tvil for der stod det jo svart på hvitt og da begynte jeg å gråte og sprang inn til mannen som lå å sov.

Jeg sa bare navnet hans og "vi blir foreldre i juli!"

Vi bare lo og gråt om hverandre og er bare verdens lykkeligste nå. TENK at vi skulle få oppleve dette!

Symptomer; de ømme puppene, masse murringer i magen, kjenner det stikker til innimellom. I går kunne det likegodt vært mensenmagen, ganske råtten form. Begynte å kjenne ryggvondt på onsdag, men det har jeg hatt før for å si det sånn, men det kan komme av dette også. Også er det jo uteblitt mens.. Ellers meget fin form.

Hoj, dette ble langt..

Jeg tror det ikke helt, men jeg stopper opp allerede og gliser og stryker over magen allerede, og min nye viten er bare noen timer gammel.

Jeg vil takke så masse for samhold og støtte fra mange her inne, spesielt dere jentene fra uke 42. Så mange gode tanker tror jeg hjalp!

Jeg kommer til å følge med her, og håper så inderlig dere får oppleve dette.

Og så må jeg bare få si dette siste; som jeg har drømt om så lenge;

HURRA, JEG ER GRAVID!! :D :D :D

Fortsetter under...

HerreGud nå ble jeg glad,var så redd for deg i dag når jeg ikke så noe livstegn!

Gratulerer Flippa og Flippamannen !

Dere skal få sommerbaby ! :o)

Klem fra

Gratulerer!!!!!!! Jeg ble så glad nå....!!!!!! Kan ikke tenke meg hvor glade dere er akkurat nå. Gratulerer så masse igjen!!!

Jeg skal selvfølgelig respektere ønsket deres om hemmelighold, vær sikker!

Og hvis du trenger noen å snakke med, så vet du hvor jeg er....;)

Tuusen takk :)

Nå håper jeg du joiner meg om noen måneder vilsågjerne, jeg vil ha deg med herfra! :)

Siljemor; jeg har sendt deg en lang pm, så du kanskje den? ;)

Annonse

Gratulerer så masse Flippa!!!:-)

Jeg var overbevist i går jeg, da jeg svarte deg på den andre tråden!!:-)

Masse hell og lykke ønskes deg, kjempekoselig at du lyktes!:-)

Grattis Flippa!!

Ble glad asså ..

Har fulgt med litt her inne,, men kunne du ha oppsumert raskt hva du /dere har vært igjennom av forsøk hittil?

Klemmmmmmmer

GOLLIAT

Hei Flippa..

Gratulerer så masse,masse..:-)))

Kjenner ikke deg eller "historien" din,men jammen ble jeg rørt når jeg leste orda dine..

Så herlig!!!!!

Gleder meg til å få tatt testen selv på onsdag..

Lykke til videre!!

Klemmer fra meg..:-))

Annonse

Flippa!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så moro at det var flere fra uke 42-tråden som klarte det!!!! Jeg fikk gåsehud av lese innlegget ditt, for jeg var der du er nå, etter testen på onsdag.....så jeg kan jo si at jeg vet hvordan du har det nå!!!

Nydelig!!!! Stor klem til deg!

Da sees vi vel inne på gravide slitere kanskje?

Har byttet nick nå (fra Linä'igang m/ivf)

Det er helt surrealistisk å gå inn på denne tråden å lese, tenk at det er VI som får gratulasjoner denne gangen. :)

Tusen, tusen takk alle sammen, jeg er veldig takknemlig for at dere deler gleden med oss. Vi satt ved frokostbordet i dag og da måtte jeg bare spørre mannen om det hadde gått helt opp for ham det her, og da sa han nei, det har det ikke. Jeg var snar å si det samme. Vi vet at det er tidlig enda, så vi prøver å slappe av.

Til Goliat; vi har prøvd å bli gravid i 2,5 år. Dette var 2 tellende ivf, men vi har hatt ett, det første, som ble avbrutt grunnet at vi fikk ut bare ett egg og det var ikke et med god standard. Denne gangen fikk vi ut 5 egg, 2 ble befruktet og ett overlevde delingen. Og dette ene ble altså gullegget for oss. :) Legene har kalt meg et problembarn grunnet vanskelig å medisinere. Har fått ut lite egg hver gang, og systemet mitt har vært ganske fintfølende i forhold til hormonene. Det har liksom enten blitt for mye eller for lite..

Vel, jeg gleder meg til å ringe St. Olavs i morra og fortelle at problembarnet har bøllefrø i magen! ;)

Lykke til med deres neste forsøk Goliat :)

Ønsker dere alle en fin søndag, i dag blir det litt sofadag men trur jeg skal få gått meg en tur også.

Stor klem fra meg

Hei kjære Flippa!

Ble så glad når du svarte,, og at du skriver at de har kalt deg problembarn,, hehe,,jeg har jo ikke akkurat fått klekke stempelet på meg jeg heller.

Lager minimalt med egg og de sjansene våre er små,, men når jeg leser ditt innlegg så begynte jeg og gråte,, du ga meg håp,, tusen takk

Skal inn i morgen med mine 3 store fine eggposer,, men har ikke store forventninger til i morgen.-spent..

Vil bare det skal bli mandag,,

Klem GOLIAT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...