Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 når jeg evt hoster får jeg vondt i underlivet eller evt puster tungt sånn at magen går ut...smertene er som ...ja.. akkurat som nokka strekker på seg der nede..kommer i vann å dan.. men er ubehagelig. eller som man har eggløsning, mensen smerter! e vel 5-6 uker å vei, kan ikke huske at det var sånt 1 svangerskap! flere som har det ??
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 hei hei, jeg er ca 8 uker og har masse murringer og strekk nederst i magen;O) Babyen lager seg et lite hjem vettu, og den plassen blir bare større og større hihi
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 kunne ikke huske at sånn var mitt første svangerskap...kanskje gått i glemme boka!!! hehe
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 hører det blir værre for hvert svangerskap;O)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Jeg er i uke 33 og har hatt det hele veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå