Gå til innhold

Trenger slankevenninner:-)


gullimagen :-)

Anbefalte innlegg

Har tidligere tatt av nærmere tredve kilo, så man skulle jo tro at jeg kan dette nå. Men nå når det nærmer seg slutten på slankingen så er motivasjonen borte vekk.... Jeg har begynt å kose meg litt igjen, men det er her problemet ligger, jeg tar helt av til tider og stapper innpå akkurat som før. Merker at jeg mister kontrollen, og klok av skade har jeg bestemt meg for å ta tak igjen. Jeg begynner på nytt. Er mulig at vi forsøker å få barn igjen snart, og derfor er det en motivasjonsfaktor jeg har tenkt å utnytte. Tenk om jeg slipper å bli så stor som under sist graviditet?

Så poenget er, jeg lurte på om det er flere som ønsker å ta av litt, og om vi kunne hjulpet hverandre å nå målet? Ha en fast veiedag og sånt? Er så mye bedre om vi er flere som motiverer hverandre, for da er jeg forhåpentligvis litt mer påpasselig når jeg vet at jeg skal skrive ned resultatet mitt for andre.... Kanskje det er en tråd her allerede jeg kan være med på?

Gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg skal ned hvertfall 15 kg. jeg skal begynne på reductil igjen forje gang ble jeg syk så jeg har egentlig aldri fått begynnt på det...

 

men min plan er hvertfall å begynne på reductil på mandag

 

så skal jeg prøve og trene hvertfall 4 timer i uka enten hjemme eller på sats.

 

så skal jeg begynne på bailine for å få strammet opp litt

 

mat planen min er sånn:

 

frokost: kellogs spesial

 

Mellom måltid: frukt

 

Lunsj: salat/ knekkebrød/ brød

 

Mellom : yoghurt/ frukt

 

Middag: vanlig middag men liten porsjon

 

Kvelds: knekkebrød

 

Pluss drikke hvertfall ti glass vann pr dag pluss ett glass juice..

 

har du msn?

 

vi kunne jo hatt veiedag på onsdager

 

hva er din plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hengermeg på jeg 12 kg borte siden 13 august... men 28 igjen...

send meg en personlig meld vis du derer er int. i meg som slanke venn hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at det skal gå:-) Får ikke til msn på pc'en for tiden. Trenger litt hjelp;-) Men om vi kan skrive pm til hverandre så lenge? Kjempeglad for respons forresten. Har meldt meg inn i vektklubben.no. Onsdag er en fin veiedag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,jeg vil gjerne henge meg på her:-)

Har akkurat begynt IGJEN.....sukk.....men er ved godt mot da:-)

Jeg trener og spiser sunnere og i morgen skal jeg til legen for å forhøre meg om Reductil.

Jeg skal ned ca 40 kilo....

Begynte for 1 uke siden og har gått ned nesten 2 kilo denne uken.

Håper vi kan være en stor støtte for hverandre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg henger meg på her jeg også!! Skal ned minst 30 kilo, vet ikke om jeg "tør" å begynne på reductil, legen vurderer det men det tar sånn tid, å siden det tar såååå lang tid så tror jo jeg at det er mye skummelt i dem!! Har begynt å trene igjen, etter mange års pause, prøver å spise fornuftig og ikke snop, vekta varierer jo så veldig, så nå må jeg begynne å veie meg bare 1 gang i uka, og ikke 5 ganger til dagen (he,he.........)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips har der eprøvd slankenett.no gratis et tips bare....

 

skal selv ned 40 har gått ned 12,9 har 27,1 igjen =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg og! Jeg har gått ned 4 kilo, men vekta har stått litt stille i det siste! Tenkt å gå ned 7 kilo til. Vi har tenkt å begynne å prøve i januar og vil gjerne være litt lettere til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...