M m/baby i magen Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg er på spraydag 4 og har så ømme og såre bryster, trodde ikke det skulle være en av bivirkningene, noen andre som har opplevd det samme? Men når jeg tenker sp var de litt ømme dagen før jeg begynte på sprayen og. Så lurer jeg litt på om jeg kan være gravid, men er jo ikke så lenge siden jeg evt. hadde eggløsning, en uke siden kanskje. Dersom jeg tester nå, vil det gi utslag på en test... hvor tidlig vil det gi utslag ved en graviditet ved naturmetoden (uten hormoner som påvirker)? Tror jo egentlig ikke at jeg er gravid, men hvorfor er brystene så vonde da??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 begynte å lure selv jeg,fikk ømme pupper på dag 11 og det har ikke gitt seg enda...er på dag 26. begynte å spraye på dag 18,så kom jo lenge før det. tok en test på dag 17,men den var neg,så da aner jeg ikke hva det kommer av.er generelt i ganske dårlig form om dagen,trodde ikke jeg skulle reagere så sterkt på sprayen. må jo være den? sorry,ikke noe svar å komme med,men har de på samme måte:-(
villevilla Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hei Maja26... Vet ikke om dette hjelper, men ville bare fortelle da jeg begynte på sprayen merket jeg de første dagene lite. Men etter det begynte brystene å bli ømme. For hver dag som gikk ble de større å ubeskrivellig ømme, og de på sykehuset sa det var mest sannsynlig sprayen som gjorde det. ¨ I forhold til om det gir utslag fall du er gravid kan jeg desverre ikke svare på.. Men lykke til videre i alle fall
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Spray kan gi mange forskjellige symptomer så det holder.... kan ikke huske jeg fikk ømme pupper, men fikk mye andre bivirkninger da. Ang graviditetstest så er det nok for tidlig å få en positiv test nå dersom du skulle være gravid, vent 1 uke til før du evt svir av en test. Lykke til!
M m/baby i magen Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Takk for svar jenter! Det som jeg hang meg sånn opp ivar at jeg leste i pakningsvedlegget på sprayen at kjertlene i brystene kunne bli mindre. Men dersom andre har opplevd det samme så er det liksom greit :-) Klarer jo å leve med lit større bryster!!
Mamma des.08 Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Jeg fikk ømme bryster i slutten av spraytida.... roet seg litt etter at jeg begynte med sprøytene også.... Men du skal jo blø helst før du begynner med sprøyta, så du får beskjed om å ta en test før du begynner med den hvis ikke du har hatt blødninger. Jeg måtte det. Måtte vente en uke ekstra før jeg kunne begynne med sprøytene pga null blødning. Blødde 2 dager ca før jeg skulle begynne..... flaks.... hadde ikke taklet å vente lenger.... eneste symptomet nå som tydelig preger meg, er kvalme. Lykke til uansett ihvertfall!!!
*mary had a little lamb Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg er på spraydag 6 og våknet i dag opp med veldig ømme bryster....Tenkte også det samme som deg at kanskje jeg er gravid... Gir jo aldri opp håpet... men det er vel kanskje bare en blødning som nærmer seg???
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 etter 2 uker med VONDE pupper er de nå på vei til å bli normale igjen.men fikk jo blødning i dag,så er nok derfor. merkelig denne kroppen altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå