Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 HEI!! Jeg hadde siste mensen min 27-31 august. bare lurer på når dato jeg kan ha blitt gravid på??? JEG HADDE BESKYTTET SEX MEN KONDOMEN RØYK UNDER SAMLEIE HAN TRAKK DEN UT MED EN GANG. HAN TRODDE DEN RØYK MEN SATT PÅ EN NY EN. DEN 9 AUGUST 2008 OG CA 12-16 AUG HADDE VI SAMLEIE. . BARE PRØVER OG FINNE UT SÅNN CA NÅR DATO JEG KAN HA BLITT GRAVID PÅ... JEG HAR TERMIN DEN 4 JUNI TUSEN TAKK FOLKENS!!!
Nætte;mortil2 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hei.. Kommer litt an på hvor lang syklus du har.. Men hvis du går inn på Bli gravid så har de en oversikt over sykluser og når sånn ca man har eggløsning.. Ellers så er vel "normalen" at man har eggløsning to uker etter første dag mens? Tror det er slik legen regner iallefall.. Håper du finner det ut, du virker sånn lett panisk så det virker jo viktig..
monilu- Har født Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hvis du har vanlig syklus på 28 dager og med 14 dger fra eggløsning til mens, hadde du eggløsning ca 10/9. Sædcellene kan leve i opptil 4 dager inne i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå