Gå til innhold

jeg ble henvist til tidlig UL å fikk time hos gyn. pol...


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

er det alltid UL på den avd. ?

aldri vært på UL der jeg bor,viste ikke de hadde det,s¨ble overasket over å bli henvist der,ble litt usikker på om det ble misforstått.

skal ha Ul ikke underlivsundersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har ul på hvert undersøkelsesrom på gyn-pol. Sikkert fordi du skal ha tidlig ul (innvendig)du skal dit og ikke på føde-pol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) rart jeg ikke ble henvist dit når jeg mistet da ...

spørs om det er nytt da...

takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert litt ulik praksis på henvisende lege. Jeg var på gyn-pol da jeg mistet og var veldig fornøyd med å slippe å sitte på samme venterom som gravide.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også henvist til gyn pol til min innvendige UL, og syns det var veldig greit. Proffesjonelle som gjør dette daglig. Han tok også en titt for å se (var der fordi jeg hadde småblødninger) om han kunne se hvor det kom fra. Men veldig fornøyd! Og fikk ny time om tre uker for å se om det utvikler seg! Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sendt til gyn.pol. når jeg mistet i mars, og ble også sendt dit når jeg fikk en hasteultralyd tidlig i dette svangerskapet (fordi jeg var bekymra). Jeg fikk også en tidlig ultralyd i uke 12 i dette svangerskapet, og da ble jeg henvist til den "vanlige" ultralydavdelingen på sykehuset (samme sted som UL i uke 18).

 

Så det er nok riktig at du blir sendt dit! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...