Gå til innhold

Svangerskapskontroll hos gynekolog


-Petrine-

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er gravid for andre gang og skal snart på min første kontroll hos lege. Jeg har en veldig ung fastlege som er helt nyutdannet. Jeg synes hun viker veldig usikker, nesten alt jeg spør om må hun sjekke på dataen,

 

Er det noen av dere andre som har valgt å gå til kontroll hos gynekolog uten å ha noen spesiell årsak annet et dårlig kemi med fastlegen? Jeg regner med man da må betale for kontrollene siden man ikke er henvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det lurer jeg også på! jeg har nemlig fått time hos gynekolog (etter å ha blitt anbefalt det av psykiateren min... nei, jeg er ikke gæærn, hi hi).

 

men så ser jeg at alle skal til legen, og så tenkte jeg kanskje at min første avgjørelse "som mor" kunne være feil...?

 

de gjør vel det samme begge steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jet spurte legen min om så mange spørsmål at hun til slutt ga opp, og gav med henvisning til gynekolog med begrunnelsen "Spørsmål ifm. svangerskap". Hehehe... Så nå får jeg oppfølging både fra fastlege, gyn og jordmor :-) Det skal sies at jeg har mistet flere ganger da, så jeg er jo litt berettiget til ekstra oppfølging.

 

Det er uansett viktig at man føler kjemi med personen som skal guide en gjennom dette, så stå på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...