Gå til innhold

Trillingmagen vokser!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei allesammen!

Tenkte d va på tide m ett nytt innlegg!

Magen vokser i rekordfart,det vises godt att det er flere der inne:)

Formen er grei,nå har kvalmen endelig roet seg:)),men måtte sykemlde meg 50%.Det funker bra foreløpig.Er jo min egen sjef så det styrer jeg selv.Har fått time for duotest/ultralyd den 20 nov,og ``grugleder`` meg,Håper bare allt står bra til m de små.

Dere får ha en fortsatt fin dag alle sammen,så oppdaterer jeg etter hvert

Vennlig hilsen:)

Fortsetter under...

hei..

ja magen vokser.. skjønner ikke helt hvordan den skal bli til slutt... kjenner meg tyngre nå.. er 21-5, føler at kroppen har forandret seg skikkelig de siste ukene..

hvilken uke er du i?? har du vært på mange ul.. har vært på 3 jeg... de trengte mer tid etter den første.. fikk så to nye for at de skulle være helt sikker på at alt var bra.. tilbake i uke 24! Jeg ble sykemeldt i uke 20.. må ta det med ro.. er større sansynelighet for for tidlig fødsel jo mer enn stresser på jobb.. så husk å trappe ned på jobben når du føler du har behov for det. trodde jeg skulle føle dagene ble lange.. .men går faktisk greit!!

ha en fin kveld!!

• 4 uker senere...

heisan kjærlighetsfrøene:)

er også frisør...var veldig tungt å gå gravid og jobbe som frisør...tenke seg til å jobbe som frisør med 3 i magen:) tøffing du da:) ikke lett å være gravid og selvstendig næringsdrivende:) en har jo jobben 24 timer i døgnet:) lykke til videre....julerusjet er jo kjeeeeeempe travelt:)

mangen klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...