Gjest Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Målene der (lengde 50 og 100 cm)... er det indre eller ytre mål? jeg har gått utifra at det er den totale bredden, men det kan jo være de er kortere da... at det er bredden "inni" skapet liksom... for hvis det er feil så sliter vi litt (har kjøpt alle skuffene og det i går men ikke stammene...skal kjøpe de i dag) hm, ikke så lurt av meg dette her... hehe
Gjest Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 uff, det heter jo ikke komplett! kompliment? er det det det heter?
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Det er utvendig mål. Men et lite tids. Har dere planlagt å ha disse pikkene til å tre sko på så dropp det. Det var bare noe herk og tar opp altfor mye plass. Hyller til sko er mye bedre. Aller best vanlige hyller og ikke de skrå som er laget til sko.
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Ha ha ha, nå ler jeg meg ihjel. TIDENES skrivefeil her inne. Pikkene....ha ha ha.....mente selvfølgelig piggen ) Neida, tenker ikke koffert jeg nei. Og så mente jeg å skrive TIPS og ikke tids......
Gjest Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 hihi=) takk skal du ha! nei skal ikke ha skohyller, vi har god plass til sko i gangen og så er det ene skapet med sånne bokser med lokk til å pakke ned sko og klær som ikke passer til sesongen=) uff, de var utsolgt for buksehengere da så de må vi hente om 2 uker =( ar helt utrolig hva vi klarte å trøkke inn på 3 meter med skap! masse kurver og bokser og klesengere... og så ble det jo under 4000!!! ENDELIG SKAL VI INNREDE WALK - IN - SKAPET!!!
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Skal dere gjøre om boden på soverommet til Walk In Closet??? Det har jeg hatt lyst til også, men det er bare fylt opp med rot nå...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 jepp. veggen er fjernet og satt opp stor skyvedør med speil på... langs hele den veggen der det var vegg og dør inn til boden=) så i kveld blir det innredning! har bare klesskap på andre soverommet nå... kjipt med lite skapplass. men har en kommode der med doen da... i innhukket der =) hvor langt borte bor du egentlig? =) neste prosjekt er å male de -stygge- rosa veggene på altanen (sparkle først selvfølgelig) og så skal vi ha brazilianske skiferfliser der ute. 250 kroner/kvadrat...
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Vi hadde planlagt å rive den veggen vi også. Skulle da dekke det som da ble kortveggen med de grunneste skapene. Og så skulle vi ha en arm ut fra lengveggen med skap rygg mot rygg så det dannet en vegg....hvis du skjønner. Men det blir med planen siden vi flytter snart. Skal sende deg pm jeg med hvor jeg holder til ) Når det gjelder veggene på altanen så må dere på passe på at dere maler med maling som ikke brenner. Det er vanlig regel i slike blokker hvor det er rømningsvei gjennom balkongene at alt permanent på vegger og gulv skal være av ikke-brennbart materiale. I blokka vår måtte noen skrape av malingen igjen pga det...... Sjekk det iallfall opp hvilke regler det er hos dere, bedre å være føre var der.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Ok! Har en kompis som er maler som skal hjelpe oss så han vet sikkert hva han skal kjøpe=) vet du hvor mye forandringer som er lov å gjøre på altanene? vi har jo innglasset så blir jo på en måte i leiligheten... er det lov å sparkle igjen de "STREKENE" mellom platene? og å legge flis på golvet? henge opp hyller osv? skal selvfølgelig ikke henge opp noe eller sette noe foran rømningsveiene=)
It's all about me Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Legge flis på gulvet og henge opp hyller kan dere gjøre. Når det gjelder å sparkle ogjen alt så vet jeg ikke. Ring og hør.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Oki=) Har sendt en mail men fikk ikke svar så får vel ringe og høre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå