Gå til innhold

rosa utflod er det farlig??


Diamanten

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 5+6 dager og har litt rosa utflod etter jeg har vært på do. Er dette farlig? Fikk det etter samleie.. hilsen en som er litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nei det trenger slett ikke være farlig!! Nå i starten har vi veldig mye blodgjennomstrømninger og da kan lett en blodåre briste litt. Så lenge det ikke er mye og du ikke har vondt så går det nok helt sikkert bra!!

 

Men hvis du ikke klarer å berolige deg med det så skal du bare skrolle nedover her, for vi er veldig mange som har opplevd noe lignende (jeg hadde ikke samleie engang... ) og de fleste går det fint med. Eller ta en tur til legen å hør om han kan undersøke deg! Men som sagt, nå i starten er det mye skjøre slimhinner som kan få seg en liten brist. Går nok fint! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange kan ha dette og det går kjempe flott:-) men fortsetter dette et par dager ville jeg ringt legen din:-) lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det skal være farlig når det er etter samleie, pluss det er vanlig med litt spotting så tidlig i graviditeten.. Har du smerter? tror ikke du trenger å bekymer deg over det, men hvis du blir veldig urolig kan du jo ringe til lege å spørre om det er normalt!

 

Håper det slutter snart da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt rosa, orange og lysebrun utflod i halvannen uke nå, er 6+1 i dag. Det kan gå et par dager uten og er bare litt på papiret når jeg tørker meg. Legene jeg har snakket med sier dette ikke er noe å bekymre seg over, klarer selvsagt ikke la være å bekymre meg, men det er mange som opplever dette.

 

Skal heldigvis på tidlig UL til onsdag, og håper jeg vil roe meg litt hvis vi ser et bankende lite hjerte:-)

 

Masse lykke til, mest sannsynlig går dette så bra at!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Ikke farlig det. Har hatt litt blødninger fra og til hele tiden.

Dersom du får mensblødning og kraftige smerter (menssmerter) så tar du kontakt med legen, men litt rosa på papiret er ingen ting å bekymre seg for :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...