Gå til innhold

Når er det vanlig å få blødning under spraying?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er et fasitsvar. Har hørt om folk som har fått den rett før de skal begynne på sprøytene, mens jeg fikk den omtrent når jeg forventet menstruasjonen. Lykke til :-)

ok,det hjalp meg mye siden jeg ikke har aning om når jeg begynner

på sprøyter....

tenkte kanskje man pleide å få det ca rundt en tid.

men da får jeg bare vente å se.

Annonse

Fikk mensen på spraydag 10 forrige gang , 3 dager etter den var forventet.

Er på spraydag 8 i dag ,har ikke fått mensen , men har murra siden i går,så den kommer nok snart.

Det er ikke unormalt om den ikke kommer på ventet dag når man sprayer, sa de til meg.Det viktigste er at man får'n :)

Ingen fasitsvar nei. Jeg begynte med sprayen 8.oktober og skulle egentlig begynt med sprøyta 24.oktober. Men jeg hadde ikke hatt noen blødning da, så fikk beskjed om å ta en graviditetstest. Negativ selvsagt, så fikk beskjed om å vente en uke til og se.

ca 2 dager før jeg skulle da begynne med sprøyta (da 31.oktober), blødde jeg.... så jeg fikk begynt den dagen.

Så bare ta det med ro og ikke bekymre deg for det. Ha en test klar til dagen du skal begynne med sprøyta, har du ikke blødd innen da, så ta den og kontakt klinikken. Du får beskjed da hva de mener du da skal.

Vet at noen klinikker mener det ikke har noe å si, men tror det kommer litt an på fra person til person og klinikk til klinikk...

Lykke til :)

Ok,var egentlig bare ute etter et ca svar her.

aner ikke om de fleste får den rundt dag 2 eller 40......

siden jeg som sagt ikke har fått noe som helst info så tenkte

jeg å spørre.

er ikke noe når det gjelder kropp og prøving som har et fasitsvar,

er klar over det.

men de fleste lander vel på mellom dag 10 og 15.

det er jo sånn ca:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...