Gå til innhold

Og hvordan er formen jenter?

Anbefalte innlegg

Sitter og kjenner etter i kroppen hvordan det er å være gravid, og må vel bare si at det er fantastisk :) Har lite plager, og er ikke så trøtt lenger som i starten. :) Så hittill har svangerskapet forløpt uten store plager.

Tankene om det at vi snart skal bli foreldre kommer jo mer og mer frem, men det er jo naturlig :)

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10811563-og-hvordan-er-formen-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig dårlig, har hyperemesis. Får medisiner som hjelper meg ganske bra nå, men det er likevel knalltøft. Hadde det i 9 mndr sist, lå mye på sykehus - og synes det er sårt at noen kan gå gjennom svangerskapet uten en plage for å være helt ærlig. ;)

Ja, det er mange som har plager som ikke gjør dette til den letteste tida i livet. Det er klart det blir sårt for deg å ikke klare å glede deg over din egen situasjon... Det er virkelig bra at du får medisiner som fungerer litt iallefall, så kanskje du slippe mesteparten av tiden på sykehus.

Nei, jeg er glad jeg hittill ikke har hatt de verste plagene. Men de kan jo komme utover.

Hei!

Formen er fin-fin etterhvert:-) Var fryktelig kvalm de 3 første mnd, men nå er det heldig vis passe`! Trøttheten begynner å slippe taket og overskuddet er på vei tilbake (er i uke 17). Fryder meg over graviditeten og over at familien øker fra 3 til 4 :-)

Lykkeønskninger for svangerskapet videre!

Hei:)

Var kvalm og kastet opp til uke 18 ( er 19 nå) Ringte en healer og ba om hjelp til å bli kvitt plagene og (bank i bordet) Så har jeg ikke kastet opp side da...gjorde det samme med nr1..verd et forsøk, er så kjedelig å være dårlig hele tiden..Er plaget med bekkenet denne gangen også...men lille tulla på 9 mnd holdet meg opptatt og passer på at jeg ikke får hvile hehe .koser oss mye så dette svangerskapet har gått mye fortere enn 1:) Ellers er det en herlig følelse å være gravid:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...