Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Golliat her!!

450ie om dagen og egg ? ja det har blitt minimalt..

1på første-negativ

2på andre-kjemiskgravid/negativ

4på tredje-delingen stoppet

og skal ta ut egg nå på mandag på fjerde forsøk...

Er det noen her som "klekker" like lite som meg?

Hvet at man trenger bare et gullegg,,,men tenker vel litt på det alikevel da,,

GOLLIAT

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10811077-lite-egg-store-hormon-doser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Golliat

Er vel også en dårlig "høne" :-)men har vel fått noen flere enn deg.

alt fra 3 - 6 egg har jeg fått på mine 5 forsøk. Har stort sett stått på 300IE om dagen i 11 dager,men på et forsøk hadde jeg 400IE i 4 dg så 300IE resten. Det for å prøve å få ut flere egg,og det var vel da jeg fikk ut 6 stk. Men det har aldri vært mere enn 1 eller 2 egg som har vært bra så jeg har aldri fått noen på frys. Men tross alt så var mitt første forsøk vellykket og jeg ble gravid på 1.søskenforsøk,men det endte i MA i uke 11,så selv om vi får få egg så er det håp:-)

Ønsker deg lykke til på mandag. Håper det er gullegget som kommer:-)

HEi du ANN-ch

Takk for svar.. "dårlig Høne".. ler litt,, men bra sagt...

Men gode mammaer skal vi bli..!!

Er veldig spent,, har ikke vært sånn lei meg for alt denne gangen,, kanskje jeg begynner og bli herdet? ! ne i det går ikke..

Hvor gammel er du?

Jeg er 36,,men føler tidne renner litt ut noen ganger,, men mannen min holder meg ung,,han er bare 29,,hihi

Klem Golliat.

Hei igjen Golliat.

Tror man faktisk kan bli litt herdet etterhvert,tragisk nok. Men det er viktig å tenke positivt vet du:-)

Jeg er som deg 36 år,så føler vel også at tiden begynner å renne ut. Legen på Riksen fortalte at etter 35 år begynner sjansene å halveres..... Så nå må vi bare lykkes:-) Du er jo heldig som har en som holder deg ung,he,he.

2 vil bli 3: Legene hvet jo ikke i utgangspunktet hvordan man reagerer på hormonene,så derfor begynner de fleste på 125IE. Det er først etter UL de ser resultatet og regulerer dosen opp eller ned etter behov.

Klem

Annonse

Hei.

Har fått ut både få og passe mange egg.Jeg var var 37 år på utakene.(38 nå)

1 forsøk:222 IE puregon:4 egg hvor 2 ble befruktet.Ingen graviditet

2 forsøk:300IE puregon:10 egg hvor 9 ble befruktet. Gravid med frys fra dette hoved forsøket.

Har tatt akupunktur under hormon stimuleringen jeg...kan det være noe for deg? De sier at man responderer bedre på hormonene med aku. som skal være bra for oss eldre damer som ikke er i fare for å bli overstimulert.

HEi hei

Går til akupuntur en gang i uken ,,har gjort det et år..og fotsone terapi innimellom..

Kom akkurat hjem fra voalt,, var negativ til mine usle 3eggposer,, men jammen meg fikk jeg 5egg ? tror ikke det er sant enda.

Legen regnet med et-2 egg,,så jeg har gråtet siden jeg fikk svar.

Så får vi se om resten av tinene skjer som de skal..sppppppppppppppent..

GOLLIAT

HEI IGJEN

De ringte idag,5 var befruktet? tror det ikke enda,,

Er helt overbevist om at det er akupuntur dama mi som har satt igjang produskjonen/kvaliteten her ja,,

spennende,,skl sette inn på torsdag ,hvis de overlever ,,da..

Hilsen Litt Glad GOLLIAT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...