en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Selv er jeg bare uggen,trøtt og dritt lei negative anonyme. Men ikke desto mindre en dag nærmere. Ha en fantastisk dag!! Varme klemmer..
BabiKlar Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hei!! Signerer denne....hehe:) Jeg er litt uggen selv. forkjølet og vondt i hodet, men som sagt en dag nærmere...:):) Ha en fantastisk dag:)
Gjest Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 God Morgen! Er litt samme greia her idag, uggen og veldig trøtt... Måtte opp kl syv idag,da gullet mitt på 3,5 år ikke bryr seg om hvilken ukedag det er. . er heldigvis min tur til å sove lenger imorgen:) Idag skal vi ha familiedag, og bare kose oss sammen. Det skal bli deilig:) Ønsker dere alle en riktig god og deilig helg; Kos dere og lad opp batteriene for en ny uke:-) Klem
Nætte;mortil2 Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Hei!! Så koselig tråd dette var da!! Jo forkjølt både jeg og lillegutt, men utrolig deilig med helg.... Uheldigvis skal mannen min jobbe hele helga så ser han ikke før mandag, men vi skal kose oss så godt vi kan!!! God helg til alle og kos dere!!
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 jeg er litt uggen og trøtt... skal på jobb i kveld så det er litt kjedelig. kjedelig å jobbe helg.Men ellers har jeg det bra, har en liten skjønning på 11mnd, som viler litt nå god helg alle dere
TinaHa Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 litt i ørska, med småvondt i hodet. men ikke kvalm da! og det er herlig. ellers egentlig i god form, og tror det blir en flott dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå