Gå til innhold

klarer ikke å forlate dere:(


Gjest

Anbefalte innlegg

går liksom ikke helt opp for meg at jeg har en sa nå, så jeg klarer ikke å forlate dere, jeg ville jo ikke at dette skulle skje, siiter og tenker på hva jeg har gjort galt mens jeg var gravid siden jeg mistet, føler bare at alt er min feil... har dårlig samvittighet ovenfor samboer for at jeg mistet:(

 

skjønner nå hvor forferdelig d er for folk som mister, hadde ikke trodd jeg skulle bli så lei meg, men der tok jeg feil..

 

jeg skal prøve å forlate dere ,men jeg kan ikke love at jeg klarer å stikke med engang:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen hàper sà sterkt:-) Glemmer ikke deg vet du!!!! Det var sà sterkt at dyu delte hele historien sànn time for time omtrent. Skjònner deg godt at det er veldig vanskelig. bare bli her inne du....du skal se at fòr du vet ordet av det er du gravid igjen..sà bare vàr her sammen med oss. masse nyttige tips vet du! Husk à fà i deg nok av sink da. det er bra for à bli gravid. Men du..du mà ikke ha skyldfòlelse!!!! Det mà du bare ikke ha. kanskje ikke det barnet var friskt siden kroppen stòtte det ut. Hàper du ikke blir mer nedtrylkt av à lese dette. skal fòlge med deg. En go klem fra luckymam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bare meg igjen..se hva anonym har skrivd pà innlegget" mà ha inn med teskje" sà skjònner du hva jeg mener. Ikke lurtà signere med anonym etter hun kom inn pà siden.....hehe. Snakkes da hàper-sà-sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei skjønner deg godt jeg.. Er veldig tungt å miste.... Og jeg følte begge gangene at det var min feil så den kjenner jeg godt igjen. Men det er overhodet ikke vår feil at vi mister, kanskje noe gikk feil da det skulle feste seg, eller det var et fosteranlegg som likevel ikke kom til å overleve.. Naturen er snodig og gjør ting som vi aldri helt kan forklare..

Men husk nå at dere har klart det en gang og kan klare det igjen! Det er grusomt når det står på og tiden etterpå, men det vil bli bedre etterhvert, tro meg. Men et lurt tips er å gjøre litt hyggelige ting slik at du ikke blir sittende å tenke, for det gjør det bare verre.. Gå turer og se fremover. Livet ser kanskje svart ut her og nå, men vi mennesker er nå skapt slik at vi skal opp og fram!!

Lykke til med ny spire etterhvert, kos deg med samboern din og husk at det er OVERHODET IKKE DIN FEIL!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...