Gå til innhold

Logg deg ut anonym


luckymam

Anbefalte innlegg

Sà frekk du er mot hun som mistet pà innlegget "hostet og nòs". Er du gravid??? stakkars barna dine og mann hvis du er sà frekk hele tiden. Tòrr ikke tenke pà hvordan du har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei luckymam...

 

det var jeg som skrev d, det var ikke for å være stygg mot henne i det hele tatt... nei jeg er desverre ikke gravid, jeg har en sa akkurat nå....

 

så d var ikke meninga å såre noen på noen som helst måte...

 

jeg beklager veldig hvis jeg gjorde noe feil.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

à var det deg?? Ja da vet du jo hva spontan abort er. Du vet det er en annen her inne som er anonym som skriver masse dritt...og det er sà trist. Du kunne bare signert med nickname anonym henne. Hun trenger stòtte fra andre i samme situasjon. Men da sà. Hàper lt er bra med deg hàper sà sterkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mente d den siste anonyme skrev..? d var meg:(

 

for å si den sånn så har jeg hatt d bedre:) men men, må bare bite i det sure eplet og komme meg videre.. håper bare jeg slipper å vente så lenge med å bli gravid igjen... :)

 

Har forstått d er en anonym som lager kvalme, skjønner ikke hva godt hun får ut av d... helt tragisk spørr du meg.. men får bare håpe hun tar til fornuft snart å ser hva hun driver med...

 

tusen takk for d koselige innlegget du skrev tilbake... måtte felle noen tårer da:) dere er så utrolig gode mange av dere:)

 

har vært veldig godt med al støtten jeg har fått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen hàper-sà-sterkt:-)

Du skjònner.....jeg e kristen men jeg vet ikke om du er det. men for meg sà betyr det alt i livet. Tror at det er en som sòrger for oss...og at alle ting har en mening. Men uansett er det kjempe tist og miste..men man har en tròst inne i seg. Derfor hàper jeg du ikke er selvbebreidende...for jeg tror at det som skjer har en mening. Selv hvor tragisk det er. Jeg har ikke hatt sa og hadde sikkert tatt det tungt for det. Jeg tror du blir gravid snart. Alt tyder pà at du kan bli gravid og alt. Stor klem:-) Hàper du fàr sove riktig godt. Vil at du skal vàre lykkelig....du og typen din. çnsker deg alt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...