Gå til innhold

Hvem som tilhører hvor...


Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært innom her stort sett hver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid og det er som regel de samme tingene som går igjen. Spørsmål om symptomer, ultralyd, hvordan man regner uker, blødninger og av og til abort osv. Og dette er jo spørsmål og "fortellinger" man må regne med siden 1.trimester er tidlig utvikling og der er mye usikkerhet om hvordan et svangerskap vil gå.

 

Som enkelte andre, var også jeg innom her før jeg ble gravid, fordi man ønsket så sterkt å kunne være her. Og dersom jeg kunne svare noen på noen spørsmål så gjorde jeg det, fordi jeg har vært gravid flere ganger, men som har endt opp i endel aborter.

 

Derfor er det synd å registrere at noen kommer med sure kommentarer og ytringer når noen andre kommer inn her og lurer på ting.

Det fordi det er mange av dem som kommer inn som stiller seriøse spørsmål, som jeg mener vi bør kunne ta på alvor. OG dersom enkelte ikke vil svare disse - la vær. Det er ikke nødvendig å skape dårlig atmosfære fordi du/dere ikke liker at de kommer inn hit.

 

Men jeg vil også si til dem som kommer at du/dere må ha respekt for oss som er her. Det er en sårbar tid og mange vet ikke hvordan takle den.

 

Dette ble litt rotete... Det jeg uansett vil fram til er at jeg ønsker dette kan være et SERØST forum, der alle som har noe de lurer på eller vil fortelle kan få komme inn.

 

MEN kjære alle brukere av dette forum: IKKE bruk ANONYM-knappen, dere kan ordne dere et nick som ingen vil kjenne igjen, og det er derfor unødvendig å være anonym.

 

Med vennlig hilsen

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei helt enig. For en krangling det er pà 1.trim. siden nà. vi mà jo ònske de bli gravid jentene velkommen hit...tenk deg de ser fram til à komme inn hit pà 1.trim. De tenker vel ikke pà noe annet. Sà de mà vi ha medfòlelse for. Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...