Gå til innhold

Er Teutonia Y2K en utgått modell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lilleprinsen formidler direkte fra Tyskland. God vogn på mange måter, men om det er den vendbare varianten du tenker på er jeg enig i at den er tung. Men det pleier de vendbare å være. Den er også i kun forovervendt, og da er den mye lettere. Forsøk å få kontakt med noen som har den vogna du ønsker før du evt bestiller, så du kan prøve den og kjenne selv. Veldig lett å gjøre feilkjøp på andres anbefalninger da alle har ulike meninger og ønsker. Det negative jeg sitter med inntrykk av den som ikke er vendbar er at jeg mener den blir ganske lang og rar når du legger den sammen. Den vendbare som jeg har må du ta av setet først og slå sammen understellet for seg om du skal ha d i bil. Ryggen blir dessuten litt kortere i de vendbare enn de ikke vendbare tror jeg. Men jeg vil likevel ikke si at den vendbare er dårlig, men jeg vil ikke råde deg til å bestille en uten at du selv har kjent på den.. Jeg gjorde det og ble litt skuffet over hvor tung den faktisk var, hadde kun kjent på den ikke-vendbare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...