Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg elsker navnet Mie. Synes det er så fint, men sambo er ikke enig. Han sier det er ett ufullstendig navn, men det er det vel ikke? Hva synes dere om Mie, og noen som vet hvor mange i Norge som har navnet?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Hvor mange som heter det kan du sjekke på ssb.no. Jeg vil ikke si at det er ufullstendig, men det er jo kort, så hvis jeg skulle brukt det hadde jeg nok hatt et navn til... Ellers synes jeg det er litt tungt å uttale på en måte, så jeg liker Mia mye bedre. Men hver sin smak:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Mie høres ut som et kjælenavn for meg, kanskje kort for Marie eller Miriam. Kan jo gi henne et av de navnene på papiret og kalle henne Mie. Syns det er et fint navn
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg synes Mie er fint. Kanskje samboern din vil like det bedre om det får et mellomnavn etter seg? Kanskje det er det han mener med at det er "ufullstendig"? Jeg vet om ei som heter Mie Aurora, og synes det er pent. Har også hørt Mie Isabel og Mie Mathilde.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 For meg er Mie et småbarnsnavn, dvs et veldig søtt navn på ei lita tulle med bleie, store øyne og bamsen under armen. Men på en 40 år gammel snekker eller forretningskvinne så synes jeg absolutt ikke at det passer.
Vannmann35 Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Mie er søtt og koselig. Men det er litt kallenavnaktig ja. Det er 357 kvinner som har Mie som første fornavn. Det er 204 kvinner som har Mie som eneste fornavn.
Truseprinsesse Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Syns Mie er fint. Minner meg om Astrid Lindgren uten at jeg helt vet hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Enig i at Mie er et fint navn på barn, men at det kanskje ikke gjør seg på en fremadstormende 35 år gammel forretningsadvokat:-) Mie er en som strikker ullvotter og presser høstblader når hun blir eldre, kanskje en barnehagetante. Mie er lun og koselig av seg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Hadde likt det hvis snekkeren het Mie, jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Kjempe koselig, søtt og enkelt og uvanlig.. Go for it!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå