Gå til innhold

Whee, jeg har vært på første kontroll


ballblom

Anbefalte innlegg

Endelig ferdig med den første kontrollen :D Jeg har virkelig problemer med blod og blodprøver, så godt å være ferdig med det.. Nå er neste kontroll ultralyden! :D Leeeenge til ennå, men da får vi tid til å glede oss :-)

 

Andre som har arvelig diabetes i familien sin? Jeg må ta sånn diabetestestpå nyåret, hvor jeg tydeligvis må drikke masse sukkervann for å teste hvordan kroppen reagerer... syns det hørtes litt ekkelt ut :P Noen som har tatt den testen?

 

Ellers gikk første kontrollen kjempefint! Litt godt å kjenne at man sakte men sikkert nærmer seg den store 12 ukers grensen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!

Det er så deilig når den først kontrollen er overstått og man kan begynne å senke skuldrene:)

 

Ønsker deg lykke til!

 

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på første kontrollen i går.. var uke 7+0 da.. skal til jordmor 3 desember.. pga trøbbel med jernlager og en tidligere slankeoperasjon skal jeg ha ekstra oppfølging.. jeg må også ta glukosebelastningen senere fordi jeg hadde diabetes2 før jeg ble operert.. men håper jeg slipper å få det igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, så spennende! gratulerer!

 

hvilken uke var du i på kontroll? kunne de høre på hjertet? selv er jeg i uke 7 eller 8, og skal til gynekologisk undersøkelse på tirsdag. siden jeg ikke har bestemt meg for å beholde eller ikke er jeg opptatt av hjertelyden. føler at hvis jeg hører den er det ikke noen tvil - da blir det baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TinaHa.....häper du ser hjertet ja...stor sannsynlighet for det nä. Og du vil ike angre pä at du beholdt det!!!!! Det kan jeg vedde livet mitt pä. När du har födt ville du ikke värt det for uten. Barnet er unfanget av en grunn:-) og du vil fä sä stor glede av det! Tenker pä deg jeg;-) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig respons jenter! :-) Veldig godt å være ferdig med første kontroll ja!

 

Jeg var akkurat 8 uker da jeg var på kontroll :-) Man lytter ikke på hjertet så tidlig, da det er veldig sjelden å høre noe. Tror ikke det er normalt før ved 13-14 uker. Men jeg så hjertet til lillegullet slå på ultralyd på mandag, så føler meg ganske trygg :D

 

Lykke til med det vanskelige valget. Uansett hva du velger så ordner deg seg helt sikkert :-) Velger du barn så får du gleder resten av livet - velger du abort så får du litt mer tid til bare deg selv, og har mulighet til å få barn senere. Det ordner seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...