Gå til innhold

For en oppførsel


BabiKlar

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske så lei en viss "anonym" som driver og sprer sur stemmning rundt omkring på forumet...vet om folk fra "bli gravid" som har blitt veldig lei seg pga ting hu dærre dama sier... Syntes du "anonym" kan finne deg et annet sted å være eller så for du begynne å ha respekt for andre mennesker. Å bli gravid er vel noe av det viktigste som skjer i en kvinnes liv, og jeg må si at du klarer å ødelegge det for mange!!!!!

 

Skjerp deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne!

Pleier og ta en tur innom forskjellige forum når jeg logger meg på dataen.

Da jeg kom inn til dere idag kjente jeg at jeg ble skikkelig sinna!!

For en respektløs måte og svare folk på!

Eier f**** ikke folkeskikk..(unnskyld språket)

 

Hilsen trim 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enig med dere..var her inne men mistet nettopp..men ser jeg ikke greier å la være å gå helt bort fra 1 trim..men er på bli gravid og ser at stemningen er mye bedre pga vi hakker ikke slik noen anonyme gjør herinne..og det er faktisk litt rart fordi inne på bli gravid er det mange som sliter med å bli gravid og mange som bare mister..selv har jeg mistet 4 ganger..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke bli opprettet to annonymforumer i venste rullefelt med alle andre forumene??

Et for

"JEg-har-et-flaut-spm-som-jeg-ikke-tør-å-svare-med-navn"

og et

"jeg-er-for-dum-ekkel-teit-og-lite-respektfull-til-å-være-inne-å-snakke-med-dere-andre" ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe signerer på den, hadde vært knall gøy om anonym hadde glemt å trykke på knappen når h*n skreiv en av de koooselige innleggene sine..

Skjønner ikke hva de får ut av å slenge dritt her inne er jo et krangle forum her for folk som føler for å ta ut sine bitchy sider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bra sagt ;-) Syns det er veldig greit at man kan spørre om saker og ting anonymt.. ikke alt man vil at folk skal vite om seg selv. Men å bruke anonymknappen til å rakke ned på andre er bare respektløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.tri er generelt et sted med dårlig stemning. Jeg er ikke den anonyme dere sikter til,men siden jeg ikke hører til her mer signerer jeg anonym. Det er fryktelig kjipt å være her inne,både pga alle fra Bli Gravid, som mener at alle her inne må være eksperter på alt som heter kropp og syklus, og de som mister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,kor e moralen liksom?

For hvis denne "anonym" skal fritt ytre sine meininger må h*n vel kunne tåle og akseptere andres meninger og spørsmål!!!!Dessuten finns da grense for ka som er akesptabel oppførsel,sjølv om ein er heilt imot da som blir sagt/skrevet,.(skulle ein hvertfall tru)

Men men,........Da er delt inn i kategorier for at ein enklere skal kunne finne stoff om da ein lurer på,men er det ulovelig for andre å stille spørsmål utenom tema???Akk ja,nåken har vel,desverre,behov for å hevde seg ovenfor andre på ein negativ måte som faktisk kan SÅRE.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være at denne anonyme ikke er gravid men har mistet?? og er bitter og ønsker å lage dårlig steming???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte ikke lese mange innlegg før jeg skjønte hvem dere mente..

Ganske usaklig person ja.. Enkelte har bare så ekstremt behov for oppmerksomhet.. Kan ikke ha det helt godt i livet sitt nei stakkar..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ein absolutt ver så inn i hampen ueinig,finnes de måter å sei ifrå på,som er litt bedre enn da som da blir skrivd om her..Ein har lov å vera uening,men å slenge drit,er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du vet du har lov til å signere med navn selv om du ikke er gravid??

vi er generelt sett ikke så utelukkende og ekkel som anonym her inne :)

alle er velkommen her inne...men må si jeg kan forstå at mange kan bli frustrerte inne på 1tri.. der er veldig mye blodprat og tårer her...det kan ta knekken på noen og enhver...sukk...synd at så mange skal plages :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei logget meg pà nà....og blir helt sjokka av den anonyme ja. Se hva en anonym har svart pà det bilbelte innlegget. At babyen er svak og dòr av stòtet uansett sà like greit à spare de pengene. Har du hòòòòòòrt??? Blir kvalm. Veldig trist à vite at hun er gravid og tenker sànn. drittsnakk hòrer ikke hjemme her...husk pà alle gravide er veldig fòlsomme og kan ta det veldig tungt à fà slengt dritt pà denne siden. Kanskje kranglesiden er no for deg anonyme istede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. :) hei klompen+klompo

snakket sikkert til deg og vil e tru..hehe..og spurte kun de som jeg selv mener at trygt kunne signert med navnet sitt..vi liker jo å vite hvem det er som har de fornuftige innleggene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sommerfugl:-) Jeg syns det er helt greit med de som skriver fornuftige svar selv om de er anonyme. Vaère med de som slenger spydige komentarer da. Er du ikke enig? Men det er jo heller ikke flaut à signere med kallenavn for det er jo uansett ikke ditt virkelige navn....sà jeg er litt enig...men det gjòr jo ikke noe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...