BabiKlar Skrevet 3. november 2007 #26 Skrevet 3. november 2007 Jeg syntes alle skal få spørre om ting, uansett hvor de hører hjemme..... Så fra min side er det: Velkommen til alle!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #27 Skrevet 3. november 2007 Dere antar at den anonyme her inne er samme person? Jeg er ikke HI. Men jeg skreiv den listen med svar som er over her.. Noe som er en realitet. Ja,jeg vet at dere også må vite svarene selv. For det er vel bare for å høre at det KAN hende osv osv at dere spør igjen her inne. Jeg kommer med gode råd og støtte der jeg føler det er nødvendig. Men de fra bli gravid,er faktisk blitt stort irritasjonsmoment, så jeg kan forstå HI's utbrudd her. Når hvert annet innlegg handler om de,så er det ikke lenger ett forum for de som er gravide i 1.trimester,slik det skal være. Og dessuten har mange av spørsmålene vært stilt før! Om dere ser øverst på den oransje greia på venstre side,kan man søke. Skriv inn det dere lurer på,og bla rundt i gamle innlegg! Da kanskje finner dere svaret.. Eller hjelp hverandre godt innpå bli gravid siden, der mange prøver på sin 2. og 3. unge. De husker nok åssen det var. Nei,jeg trenger ikke holde kjeft og la være og svare selvom jeg har en annen mening. Jeg har like mye rett til å svare å være uenig som deg.
BabiKlar Skrevet 3. november 2007 #28 Skrevet 3. november 2007 Jeg kom selv fra "bli gravid" for et par uker siden og jeg er 4+ 2 nå, men syntes det er greit å kikke innom andre forum og evt spørre om ting....men jeg har et forslag til deg "anonym" for det første burde du begynne å bruke nicket ditt slik at vi vet hvem vi snakker med. og for det andre kan du slutte å lese de innleggene som begynner med ting du ikke liker...hvis du skjønner....... Jeg er ganske sikker på at den "anonyme" er samme person og sitter her inne og lager kvalme,,,, og jeg er ganske sikker på at hu svarer på sine egne innlegg her slik at vi andre skal bli forvirra....!!!!! Helt utroliiiiig
Ane med lillegutt Skrevet 3. november 2007 #29 Skrevet 3. november 2007 Sånn jeg husker det var begynnelsen av mitt svangerskao mye disse tankene om jeg kunne ha blitt gravid nå, hadde det gått akkurat denne gangen, tenk om jeg allerede er gravid osv... Dette er jo naturlige tanker når en prøver på å bli gravid, som de som er inne på bli gravid gjør. Hvordan skal en trekke skillet om hvem som bør få lov å spørre, de som godt kan være gravid eller de som for fem minutter siden har tasta positivt... Begge to hører jo til her inne, de første ukene av svangerskapet er jo faktisk før en blir gravid i det hele tatt..... La det være plass til alle...
Gjest Skrevet 3. november 2007 #30 Skrevet 3. november 2007 anonym : det vil bli samme spørsmål med eller uten bli gravid..pga vi er i samme båt mange men ikke til samme tid..og hvorfor skal vi bli satt i bås?? jeg selv hører til kompliserte svangerskap, ufrivillige aborter, mistet gravid på ny, bli gravid , og titter ennom her av og til på grunn av har vært her gravid 4 ganger før og synes det er kos og se hvordan det går med de som jeg var sammen med..og får svar fortere om jeg legger det inn her i forhold til f eks. kompliserte svangerskap--der er det lite aktivitet..bruk nå litt sunn fornuft da jente!! de som er inne på bli gravid har en lengsel og mange en sorg om ikke kan beskrives, de lengter etter å komme inn på 1 trim, bruk sunn fornuft og svar dem på en voksen måte!! dette er latterlig!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #31 Skrevet 3. november 2007 jeg er ikke HI jeg heller, men jeg kommer til å bruke anonymknappen når jeg føler for det. Tror ikke HI distkuterer med seg selv... men men...det er en helt annen diskusjon. Syns alle skal få spørre om det de vil uten at noen skal fly i fistel av den grunn.. hilsen anonym 14.28
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #32 Skrevet 3. november 2007 Makan til selvgod kjerring, HI!!!! Hvem i alle dager tror du at du er??? "Vi" kan du bare drite i å snakke om, jeg tilhører 1. trimester og svarer GJERNE på innlegg fra "Bli gravid" og hvem som helst andre. Hva du er lei av å ikke kan du bare holde for deg selv, ihvertfall kan du holde deg langt unna å uttale deg på vegne av flere enn deg selv. Det er derimot sånne som DEG vi ikke vil ha her inne!!! Kysj, kysj!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #33 Skrevet 4. november 2007 Jeg er DRITT-LEI alt maset fra "Bli gravid"!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #34 Skrevet 4. november 2007 Men ut ifra det dere sier her,så skal vi respektere spørsmål fra bli gravid, men da må også de respektere at de ikke trenger å spørre og spørre hver gang! Men heller prøve seg blandt sine egne før de spør her inne.. Respekt, ja vel... Men det funker ikke når det ikke skal gå begge veier da! Er ikke så lenge siden noen ny-gravide også sa at nå skjønte de hva alle snakket om hele tiden,og hvorfor dette er plagsomt.. Ett spørsmål innimellom, ja vel.. Men ikke samme spørsmålet gang etter gang etter gang vel? Les øverst her,hva står det? Forumet for de som er gravide i første trimester.. Noen ganger blir det sett veldig på som mas altså!
Hera83 Skrevet 4. november 2007 #35 Skrevet 4. november 2007 Jeg er glad for å kunne svare på spørsmål fra jentene på bli gravid jeg. Jeg tilhørte jo det forumet selv for ikke så altfor lenge siden og husker godt hvordan det var å lure på sånne ting. Bare spør oss om ting dere, jeg og mange andre her svarer gjerne!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #36 Skrevet 4. november 2007 Men HI... Du skriver at da vil du heller velge om du skal inn på "bligravid" å svare... Hvorfor skal du inn på deres forum, når de ikke er ønsket her???
Galskapens overhode Skrevet 4. november 2007 #37 Skrevet 4. november 2007 Dette er jo det samme som å si at de jeg kjenner som ikke er gravide ikke får lov til å komme til meg å spørre om symptomer og diverse på graiditet.. Dette blir helt feil.. FORUMENE ER ÅPNE FOR ALLE! De du kjenner som har født.. nekter de deg å spørre dem om råd og tanker kanskje?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 5. november 2007 #38 Skrevet 5. november 2007 jeg svarer gledelig fra sp.mål fra bli gravid,så snakk for deg selv HI
SommerMini_Juli08 Skrevet 5. november 2007 #39 Skrevet 5. november 2007 Helt enig med bla Solstrålen80! Dessuten: Jeg kikker innom bli gravid flere ganger om dagen jeg. Og skulle jeg ha noe fornuftig å si der ,så svarer jeg med glede!!!! Hvis du sure Anonyme selv digger tilhører 1 trimester så er det vel ikke så veldig lenge siden du tilhørte der selv! Skam deg. Et fåtall som er intressert i og høre fra deg. Så du kan vel egentlig bare melde deg ut av alle forum.
evius fikk junigutt Skrevet 5. november 2007 #40 Skrevet 5. november 2007 Sure anonyme har vært på BIM 1 tri i de 4 månedene jeg har vært på BIM. Først var jeg på bli gravid(og der var det bare hyggelig å være), men klart jeg var innom flere forum deriblant 1.tri. Da jeg kom til 1.tri selv bestemte jeg meg for å gå over til Snart Mamma.com i stedet, for der er det mye hyggeligere og folk kan ikke signere med anonym. Det fins også en egen side for de som prøver, som heter Snart Gravid.com. Jeg tror at den/de anonyme ikke er gravid selv, men elsker å fyre opp under og lage diskusjoner som folk blir såret av. Dere som er på Bligravid, bare fortsett å spørre spørsmål til oss på 1.tri hvis dere lurer på noe, så får heller de sure anonyme bare la være å svare hvis de syns det er slitsomt!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #41 Skrevet 5. november 2007 Må bare komme med en faktaopplysning her: Faktisk så er dette forumet åpent for alle fra første dag av siste mens. Dette står som velkomst/beskrivelse av 1. trimester. "Gratulerer - og lykke til på ferden! Velkommen til debattområdet for den første tredjedelen av svangerskapet. Første tredjedel går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12." Altså hører man til her inne allerede fra FØRSTE DAG AV SISTE MENS selv om man ikke blir gravid med en gang. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å bare hoppe over de innleggene man ikke vil lese/svare på... Hilsen ei som heldigvis har gått videre fra dette trimesteret, men bare måtte blande seg inn
Gjest Skrevet 5. november 2007 #42 Skrevet 5. november 2007 titter inn fra bli gravid, og fra kompliserte svangerskap, og fra ufrivillige aborter, og fra skravle, og krangle..ja litt sånn overalt:-) lurer på om noen ønsker dette, denne kranglingen..anonym legger et sykt innlegg, og etter noen svar roer innlegget seg og så kommer anonym inn igjen litt langt nede og legger inn hvor mye hun/han hater sp fra bli gravid..regner med anonym har oppnådd det hun/han ønsket...:-) ????? me på den??:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå