Gå til innhold

Til dere fra "Bli gravid"!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...kan dere slutte å mase på oss på 1. tri? Dette er et forum for gravide, dere ikke-gravide har deres eget forum. Hvis vi er interessert i å svare på spørsmålene deres så gjøre vi det på "Bli gravid", her på 1. tri. vil vi gjerne være i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da.....Dette var en voldsom meldning syntes jeg.....Jeg har i alle fall ikke noe i mot at vi får besøk av "bli gravid" innimellom.....jeg har jo trossalt vært der selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men kjære deg.....De har sikkert mange spørsmål som vi her inne kan svare på, forhåpentligvis er de snart i samme situasjon som oss og har muligheten til å forberede seg..... Jeg syntes du er veldig usakelig i disse meldingene dine!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men de kan jo bare skrive på sitt eget forum "Bli gravid", så kan vi velge selv om vi vil gå inn dit å svare eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan de sikkert, men jeg syntes ikke det er no krise hvis de er her hos oss heller..... Vi lurer alle sånn ca på de samme spørsmålene og vi kan alle hjelpe hverandre, uansett om du er ikke gravid, 2 uker eller 2 måneder på vei!! Tror bare du må slutte å bli sint over så lite.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke du skal legge ut et innlegg på vegne av "alle oss".... Jeg har ikke noe mot at andre som ikke er i 1 tri. skriver innlegg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du til og fortelle hvem som kan være her eller ikke?

Du sier vi...Ikke ta alle under en kam.

Nesten alle inne her på bim smurfer innom andre forum selv om de ikke hører ``hjemme der``

Har det noe og si?

Ikke for meg i hvertfall...

 

Hvem hvet hvilket forum jeg kommer fra!!??

 

Hilsen bli gravid?skravla?trim 1?trim 2?hhhmmmm,nei kanskje trim 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..synes det er koselig å få spørsmål fra bli gravid, kommer i litt bort fra all bekymring og ikke minst krangling...har selv vært inne på bli gravid og 1 trim.-og 2 trim..og mistet..og er på bli gravid nå..og stemningen der inne er mye bedre enn 1 trim...ikke så mye hakking på hverandre som anonym mye gjer her inne..og det er rart egentlig pga dere er allerede gravide og burde vært kjempe glade, mens andre mister og ikke blir gravide..-ha litt medlidenhet og respekter andre, en trenger ikke svare på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at alle er så hyggelige med hverandre inne på Bli Gravid, er fordi det ikke finnes noen anonymknapp.. Sorry,men nå sier jeg det mange andre tenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som anonyme som faen ikke burde vært gravid med en sånn respektløs oppførsel, den ungen får det sikkert knall med en mamma med så fantstisk lite empati for andre..

(gidder ikke å signere anonym siden jeg gir blanke f. i hva bitchy anonyme som bare er ute etter å krangle mener om meg)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyme tankelesere er jo trivelig! TVILER på at jentene fra bligravid automatisk skifter personlighet og blir anonyme bitcher i det de blir gravid og flytter over til 1 tri!!!

 

Synes alle kan få spørre om det de lurer på, når som helst og på hvilket forum som helst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig med deg!!!!! Jeg er så blid om dagen jeg, skjønner ikke at noen kan være sint på den måten når de er gravid..... Men tror egentlig "anonym" er her bare for å tulle og irritere, så tror vi bare skal overse henne helt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelige 1.trimester.. På sitt beste dette.. Skjønner godt at man signerer med anonym,for med mindre man har samme mening som alle andre så blir man bitt hodet av..

Jeg kan være enig med HI at slike innlegg blir sinnsykt plagsomme.. Husker for par mnd tilbake,så ble det vel mer eller mindre en enighet om at de som ikke enda var gravide,kunne spørre hverandre inne på bli gravid. Dette fordi det er mange der inne som har vært gravide før..

Det er desverre helt umulig for noen her å vite om noen andre er gravide!! Og de fleste symptomene ligger mellom øra.... Jeg prøver å ikke være ufin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt hakaslepp her jeg O.o Fatter ikke at det kan bli så mye styr av at noen fra ett annet forum kommer hit og spør om noe?!? Har man ikke noe vettugt å svare så svarer man simplethen ikke. Og det er heller ikke noe poeng eller særlig hyggelig å svare om man ikke kan komme med konstruktiv kritikk om man først skal kritisere. Synes også det er usmakelig å trykke ting som kanskje er sårt for noen opp i trynet på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) Vi er da alle voksne mennesker og slik oppførsel kan ikke tolereres, men når det er sagt har jeg sluttet og bry meg om "anonym" og bare overser meldingene hennes. Hun er sikkert ung og uerfaren og klarer ikke forholde seg til andre mennesker. Er ikke meningen og henge ut noen, men hvis dere leser på forumet hva hun har skrevet er det ganske så drøye ting!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dytter på denne.

 

Hva med å snakke for seg sjøl??

 

Har alle andre mistet sin rett over egne meninger bare fordi HI har en dårlig dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare koselig å få "besøk" syns jeg da! Ikke alle som har så mange rundt seg å spørre, da skal vi jo heller se det som fint at vi blir regnet som "erfarne" og noen har lyst å vite hva vi vet!!

 

Er vel bare å bli litt mer nøye på hvilke tråder man sjekker da?? :)

 

Trist og trasig at man skal være uenige om slike ting, men ser jo heldigvis her at det er flest positive og hyggelige som mener det samme, og det er bra!!

 

Lykke til jenter, om dere så kommer fra mars!! Har veldig lite å si!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet med at noen spør??

Er ikke alt man kan eller vil svare på,men da kan man jo bare la være...

Syns nesten det er mer mas om at man ikke skal "mase" her inne enn folk som spør om råd.

Jeg var selv dum nok til å spørre om noe her inne, og fikk beskjed om å spørre en annen plass.

Heldigvis er det ikke alle som er like ufine!

De fleste har jo vært prøvere, og lurt på en del ting, så hvorfor skal ikke vi kunne svare på spørsmål!?

Selvfølgelig er det ikke alt man kan svare på, men man trenger ikke være ufin likevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan de ikke spørre innpå bli gravid først da???

Det er sinnsykt mange der som har vært gravide før!

Alle spørsmålene de kommer med kan kun besveres med;

-kanskje

-lykke til

-nja

-muligens det er et symptom

-alle er forskjellige

-jeg har hørt det skje

 

Det er jo bare å bruke sunn fornuft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger vet vi svaret på spørsmålet vi stiller, men vi trenger ofte og høre det fra andre.. Det er vel det samme om de stiller sprøsmål her inne eller der inne....Kan ikke du bare slutte å irritere deg over andre mennesker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du faen meg se å skjerpe deg!! Hva er det som foregår inne i hodet på deg siden det er så fryktelig fælt for deg at noen spør om thing her inne?? Tenkt deg om før du svarer på innlegg her og hold kjeft om du ikke kan komme med GODE råd eller støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...