Gå til innhold

Må ha ting inn med t.skje:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skulle ha hatt mensen i dag, men den kom ikke. Tok en graviditetstest og den ble positiv. tok 3 til, ja jeg skal være trippel sikker og de ble positive. Men jeg har ingen symptomer i det hele tatt, kan jeg virkelig være gravid? Og hva gjør jeg nå liksom? hvor lenge kan en vente før en går til lege? jeg er ikke noe fan av leger som liker å ta blodprøver av folk:)

 

på forhånd tusen takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,du er uten tvil ikke gravid...

det er helt klart en utenomjordisk opplevelse du erfarer akkurat nå.. Dette er et helt typisk marsboerkommerogpåvirkerkroppendintilåskyteifarthcgnivåetikroppendinforåluredegtilåtroduergravid-episode...vi har alle vært der..

så er bare å ta det med ro..Gravid du??neeeeichda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tusen takk, det er vel lov å bli litt små rar en gang i blant, for det kan jo være at kvaliteten på testene er dårlig, fabrikkfeil osv hehe kjøpe flere i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på anonym! Du er nok gravid, gratulerer så masse=) Bare ring legen så får du time når de mener det er på tide for deg:) Å blodprøver tar de, men tenk at du gjør det for spiren da er det lit bedre:)

 

Lykke til!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonell du anonym? Nei da, du er nok bare psykihodetogharsikkertikkefåttdegnoepåenstundogmåangripealle. Skikkelig dust er du...men det vet du vel fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

På ett eller annet tidspunkt så må de jo for fankern forstå at vi kan vel ikke vite om de er gravide eller ikke? Aner ikke hvem den personen er jeg,og for alt jeg vet er hun forsinket hver måned...

Hvilke symptomer man har eller ikke har kan jo ikke tilsi noe som helst! Men hun må jo innse at fire positive graviditetstester er som regel et tegn på at man er GRAVID!!! Og det tegnet betyr mye mer enn kvalme eller søvnmangel..

Jo her sitter jeg X antall mil unna HI.. Når jeg kjenner ekstra godt etter sååe..ja..jo....føler på meg om hun er gravid...

Helt klart en UFO!!Uten tvil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei til deg som må ha det inn med teskje!!

Jeg spurte legen om hva sannsynligheten for å få feil på testen var, og fikk til svar at de feilene som ble rapportert var der hvor man var gravid men testen viste negativ. Noe som har med HCG nivået å gjøre. Men det skal holde med 1 positiv test så er du gravid!!

 

Ikke alle har symptomer i starten, og noen går gjennom nesten hele svangerskapet uten å kjenne så mye annet enn spark og at man blir sliten, mens andre igjen spyr fra dag en og er helt kake.. Så det er så forskjellig som vi alle er, men lurer du, så ta en tur til legen med en urinprøve, for der tar de også test!! :) Du trenger kanskje ikke gå inn til selve legen heller for testen tar de på labratoriet! Jeg lurte fælt nå når min viste positiv, for sist tok jeg også ganske mange før jeg trodde det, så jeg fikk damen på labben til å ta en test! Og det var ganske godt!!! :)

 

Lykke til og gratulerer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...