miss_chica Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 jeg koker opp vann som jeg har i flasker og setter i kjøleskapet. kan jeg blande malten i vannet jeg setter inn i kjøleskapet, sånn at jeg slipper å blande midt på natten? sparer litt tid på å bare sette flaska med ferdigblandet malt og vann i mikroen, og bare tømme oppi pulveret. må man forresten koke flaskene som kun har blitt brukt til vann?? har bare skylt de hittil jeg,,,
Sol + spire Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hei Tror ikke det skal være noe problem. Så lenge du velger å blande det i varmt vann. Kaldt vann er noe skikkelig herk. Hehe...Og malten skal helst i flaska før mme. Så det går nok bra vil jeg tro. Så lenge det har vært kokt vann i flaskene så er det vel ikke så farlig vil jeg tro, men jeg hadde nok kokt dem allikevel jeg da ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Ja, malt er mye lettere å blande ut i varmt vann, så det kan du fint gjøre. Har du ikke vannet rett i de flaskene du skal bruke til mme? Tror kanskje jeg misforsto :-) Du trenger sikkert ikke koke de (men som nevnt over så hadde jeg sikkert gjort det likevel jeg også ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Forresten, når du skyller de i vann så husk at de ikke er sterile lengre da. Vet ikke hvor gammel babyen din er, men du må koke de om du vil ha sterile flasker/kokt vann enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå