Mage Mi Sa Jo Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 tror den er slik : Gode broder vi var født i samme natt i samme hus de samme stjerner satte kursen da vi smatt ut av våre mødre tenk om livet var en ferd fra kyst til kyst, vi er vinter brødre. ringer det noen bjeller hosnoen her, jeg var så glad i denne sangen en gang og nå kan jeg nesten ingen ting noen som kan hjelpe meg hvem har skrevet denne.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 VINTERBROR Tekst og musikk: Lillebjørn Nilsen Gode Broder! Vi ble født i samme natt. I samme hus. De samme stjerner satte kursen da vi smatt ut av våre mødre! Gode Broder! Det var årets lengste natt som ga oss liv. Og det er ofte jeg har tenkt på dette at vi er vinterbrødre. Tenk om livet er en ferd fra kyst til kyst i ukjent hav! Og vi skal la vårt anker gå når natten tyst våre fartøy dølger. Kjære venn! Så var vi skip som dro en natt fra samme havn. Og våre stjerner hjalp oss trygt bak hvert vårt ratt over mørke bølger. Det finnes sikkert mer på vår planet som sier mer om alt vi ikke vet... Men Gode Broder! Vi ble født i samme natt. I samme hus. De samme stjerner satte kursen da vi smatt ut av våre mødre! Google...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 tusen takk så irriterende å ha glemt en sang som jeg var så glad i som denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå