Gå til innhold

vett dette ikke hører til her..men??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

får ikke svar der jeg hører hjemme på grunn av der ikke er så mye akivitet der inne..men noen som vet hvor lenge en skal/kan blø etter en sa?? har hatt to ma, en tidlig fødsel, og nå en sa..så er usikker på hvor lenge en skal blø? har blødd i 8 dager og har en klump i veggen øverst mot navlen..vet ikke om dette er huden minsom er hoven eller noe annet,,,andre som kan noe om dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at du ikke får svar på skravle, er nok at det er et vanskelig spørsmål du stiller!

Det er veldig individuelt hvor lenge man blør i forbindelse med en SA. Jeg blødde i flere dager før "restene" kom ut, og etter det blødde jeg vel 5 dager, kanskje? Men jeg vet om noen som har blødd lenger enn det - opptil 2 uker.

Hvis du fremdeles blør en del over helgen, ville jeg ringt til en gynekolog og bedt om å bli undersøkt!

Hvis du begynner å blø veldig kraftig, må du ta kontakt med lege umiddelbart! Legevakten, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke det mas!! Hvis dere tar en titt på forumet for de som har mistet, så ser dere at det er umulig å få respons der.. naturligvis er det greit å spørre her da :-)

Kan bare si det som jeg fikk høre fra min lege - at vanligvis kommer alt ut i løpet av et par dager, og om man fremdeles blør så må man som regel ha utskraping. Dette for å slippe plagene med å blø, ikke fordi det er farlig eller noe slik.. Denne blødningen blir jo på en måte mensen din denne månenden, så man må regne med noen dager.. Men hvis du vil bli ferdig med det, og komme deg videre så raskt som mulig vil det lønne seg å ta en utskraping. Det var iallefall det legen min sa.

Hvordan er det med deg forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy å fa svar fra deg sukkerline:-) vi skulle følges :-) hadde samme dato:-) men jeg mistet..er litt anonym her inne..men høre til på kompliserte svangerskap og mistet, bli gravid og ufrivillige aborter:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får nok høstbaby i 2008 istedet du tenker jeg :-) Jeg skal iallefall krysse fingrene for at det blir slik! Urettferdig at dere mister gang på gang :-(

 

Hvordan går det med deg ellers da? Er du sykemeldt eller føler du deg ok? :-) Syns det var så trist da du mistet.. Har legene sagt noe om hvorfor operasjonen din ikke virket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du husker meg..:-) kjekt.., jeg er tilbake på jobb ja, jobber som ped.leder i barnehage så koser meg med barn hele dagen, så godt og komme i gang igjen:-) nei skal inn på sykehuset på full utdredning 13. nov:-) du er langt nå?? kos deg i svangerskapet ditt, junibaby er kos:-) følger litt med deg her inne, selv om mange mener vi på bli gravid ikke hører til her..ops:-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis gjør jeg det! :-) Det var bra da.. forstår at man vi sykemelde seg litt etter å ha mistet. Tror det er vanskelig å forstå hvor vondt det egentlig er..

Javel, det blir vel spennende? Håper de kan gjøre noe mer for dere da, så det klaffer nestegang. Du har blitt operert to ganger tidligere? Vi er i 2007, så nå bør de ha funnet på noe lurt som kan hjelpe de som mister gang på gang!!

 

Jeg er 8 uker idag.. ble satt to dager tilbake på ul, så nye terminen ble 15.Juni :-)

Har da ingen betydning hvem som følger med her inne :-) Bare kos å høre fra dere "gamle kjenninger" innimellom. Merket at det var vanskelig å la dette forumet ligge jeg også, da jeg trodde jeg mistet..

Hvordan tar samboeren din alt dette da? Går det greit med han også? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er gift, 3 år:-) han tar det fint, vi er tragisk nok vant til det:-) hehe..så vi ser frem over:-) dere må kose dere:-) så snakkes vi no snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere det? :-) Koselig da, det visste jeg ikke! Dere er så flinke.. godt å høre at dere ser fremover. Tror det er eneste måten!

Var det slik at du ikke får brukt "din egen side"? Tenkte å legge deg til som venn, men om du ikke får åpnet siden så er det ingen vits :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet to ganger, og legen min sa at det er vanlig å blø i opptil to uker. Selv blødde jeg i litt over en uke begge gangene.

Hvis jeg var deg ville jeg ha kontaktet lege angående den klumpen du nevnte, for jeg vet ikke hva det er.

 

Masse lykke til neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege sa at det var helt normalt at ikke alt kom ut av seg selv.. at det ofte ligger igjen rester av graviditeten som må skrapes ut. Den klumpen er nok bare noe av disse "restene" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...