imsdal med julesmak Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Noen som har prøvd å sy veske selv? Var det vanskelig? Erfaringer etc. Tenkte å sy veske til lillesøsteren min på 22 til jul, men er redd jeg gaper over litt mye nå når julen nærmer seg så voldsomt... Noen som har andre ideer til noe jeg kan lage? Hun er samboer, student, ganske ¨jålete )
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2007 Dytt... Er det for vanskelig å sy veske for en novise i maskinsøm?
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 jeg har sydd en del vesker å det går kjempe fint, har ''designet'' mange selv:) er veldig moro og veldig enkelt:) men er enklest om du ahr symaskin noe jeg regner med du har? det er greit å tegne ett mønster først og klippe stopp etter det, oxo finner du ett nøytralt tynt stoff til för inni. er fort gjort på en til to timer..
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2007 Har symaskin ja. Lurte litt på å ha voksduk utenpå også bomullsfor inni. Bare greit å vite om det er alt for komplisert før en tar fatt )
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 neida det klarer du kjempe fint:) er greit å starte med en firkant oxo bretter du hjørnene nede inn på en måte så du får flat bunn om du skjønner?? oxo er bare å huske på at föret syr du motsatt..
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2007 Skjønte ikke helt det med hjørnene, men tenkte jeg skulle kjøpe mønster og forklaring fra panduro, så da står det gjerne der?! )
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 ja det vil jeg tro, er vanskeig å forklare det jeg mener med hjørnene. hehe.. vanskeli gå skrive hvertfall.. finn liksom ikke ord
imsdal med julesmak Skrevet 3. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2007 Tror jeg skjønte det på en måte, men er ikke så lett å forklare hvordan jeg tror du mente det ) Tusen takk for hjelpen ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå