Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hei. Noen som kan anbefale en av disse vognene? Fordeler og ulemper? Pris? Tusen takk for hjelpen :-)
SuperJessie <3 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 vi er fornøyd med spiriten vår, selvom vi bærer mest..
carmencita Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Veldig fornøyd med buggisen vår. Bare fordeler!! - og vi bruker vognen MYE. Tror prisen er satt ned nå, til ca 7600,-
*Rutletutt* Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Vi har Bugaboo og jeg kan i allefall varmt anbefale denne. Lett vogn som blir liten sammenslått + suveren å trille, stor bag og ellers veldig praktisk. Kan faktisk ikke komme på en eneste bakdel med den vogna. Vi betalte 8500,- for vår i sommer, men jeg vet de er satt ned rundt en tusenlapp nå.
*Rutletutt* Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Akkurat som carmencita, bruker jeg vognen mye - er på lange turer hver dag + har den med meg i bilen rundt om kring - super som både turvogn og kjøpesenter/by-vogn siden den tar såpass liten plass og svinger på en femøring:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå