Gå til innhold

har jeg gjort et ok kjøp? (easywalker sky)

Anbefalte innlegg

Fikk kjøpt en easywalker sky m både bag og sportsvogndel + myggnetting og regntrekk til (2 stk.... både til bag og sportsdelen) + laken for 4999,- på en briobutikk som skulle slutte å forhandle vogna.

Lurer bare på om det hadde vært billiger å importere dette fra babyjungle, men glad jeg kunne trille med meg vogna ut av butikken jeg da;-))

Fortsetter under...

Var netopp inne på babyjungle og gjorde et "prøvekjøp", og prisen på de varene du har kjøpt kom der på 514,88 EUR.

Med dagens kurs så ville det blitt 4054 NOK, og i tillegg så må den norske momsen og tollgebyr legges til sluttsummen.

Altså i overkant av 5000, så du har nok gjort et helt greit kjøp.

Utrolig god vogn å trille dette:-)

Billigste jeg har sett den i Norge til nå er på Barnas Hus til 4999 for bag og sportsdel, mulig regntrekk er inkl. i den prisen. Og lite sannsynlig at du hadde fått den noe særlig billigere i utlandet. Stor fordel å kunne kontakte en butikk i nærheten om det skulle oppstå problemer med den også, og om du av en eller annen grunn skulle selge den før den er to år gammel (vogner har 2 års garanti) er det lettere å selge vogna om den er kjøpt hos norsk forhandler og du har kvittering.Et godt kjøp mener jeg.

Grattis med ny vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...