Vannmann35 Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ja, mange flotte. Her er mine topp 5: Cecilia Caroline Cecilie Celia Camilla
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Cora Cordela Cornelie Constance Celena Corinthia Cecily Chloe Calida Calista Carissa Charlotte Carmen Cassandra Chynthia Cristell
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Hva er finest av : Cora Katahrine Charlotte Katahrine
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Cora Catharine eller Kora Katarine Anbefaler å bruke samme forbokstav siden det er samme lyd (k) Syns du hadde plassert h-en rart, det betyr at den er helt unødvendig og bare til pynt. Skaper bare stavemas! Kora er et flott navn!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Ikke Clara.... det er "belastende"... Hva med noe enkelt? Caroline eller Cathrine / Catrine eller Carine
Ea og Leos mamma Skrevet 2. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2007 Du skjønner at Katahrine er mitt mellomnavn, og vi har funnet ut at vi skal bruke våre mellomnavn på barna våre. Venter tvillinger, og guttenavnet er nå Christopher, derfor passer det med C..
Ea og Leos mamma Skrevet 4. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2007 Er litt kjekt med et litt kort navn, da mellomnavnet er litt langt
Gjest Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Disse har jeg alltid likt: Christine Cecilie Caroline Cornelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå