Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg syns ingenting er verre enn å ha kraftig spysjuke hvor du kaster opp om og om og omigjen i timesvis. Hvis du er kjempekvalm og kaster opp og blir litt bedre rett etterpå, men kvalmen kommer tilbake og du brekker deg og du brekker deg og føler at det ALDRI tar slutt. Det føles så fælt og det er en så marerittsituasjon å være opp i det, at da føder jeg heller et barn. Ikke minst fordi i fødsel kan man få god smertelindring, slik at man ikke behøver å lide seg igjennom alle smertene. Men når man har kraftig spysjuke er det ingenting som hjelper mot plagene, og det er det verste av alt! Nå har jeg født tre barn, og føler ikke i etterkant at det er det vondeste jeg har opplevd. Jeg har riktignok hatt mye smertestillende hver gang. Så jeg vil heller føde et barn enn jeg vil ha kraftig spysjuke, hva syns dere om det??? Høres det sprøtt ut, eller?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Huff.. spysyke er helt j.... Vet likevel ikke om jeg er helt enig med deg. Nå fødte jeg riktig nok uten smertelindring, og må si jeg heller kunne tenke meg å spy et par dager i stede for å føde. MEN, jeg har tenkt på det i ettertid, at jeg heller går gjennom en fødsel en gang til enn å være kvalm og kaster opp i 3 mnder, slik jeg gjorde i begynnelsen av graviditeten. God bedring!!
prøvekluten+3små Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 hahha,snakker du alltid om spy og kvalm eller? i alle innlegg signert deg har det dreid seg om dette;o)
Kufiolilla Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Tenk på de som er så uheldige å få spysjuke og føde samtidig da... GRØSS...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hahaha.... du er like artig hver gang, nøffemor! Jeg syns du er kjemperar som heller vil føde enn å ha spysjuka, for å spy er jo kjempedeilig!!! **
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå