Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg syns det er fint. Fin betydning har det og, lys og skinne. Det eneste er at det høres veldig utenlandsk ut.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Tenker på hun i sesam stasjon jeg he he, men bortsett fra det er det ett fint navn.
Vannmann35 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Tenker også på Sesam Stasjon da, men navnet er pent. Ellinor er også søtt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Leonora er enkelt å skrive og uttales rett fram, så det er mindre utenlandsk enn veldig mange navn i vanlig bruk i Norge.
teso6 Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Ja, det er eit navn eg kunne brukt:) Men det ligger litt utenfor sjangeren eg er på jakt etter:) Men der er fint, liker det.
Sentralstøvsugeren Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Jeg vurderte det til Selma (som oppkalling etter mormor), men synes det ble litt langt....Liker best korte navn.......hadde også Leona som alternativ til Leonora......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå