Gå til innhold

vrengt navle


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje det er litt tidlig å bekymre seg for dette, men navlen min er veldig dyp, en drøy cm og hvis den vrenger seg blir det sikkert kjempe vondt. Noen som vet om alles navle vrenger seg og når dette eventuelt skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle navler "popper". Vet om mange den ikke har gjort det på, og heller ikke hos meg. Den flatet ikke helt ut en gang, var fortsatt en liiiiiten dump innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sånn kjempedyp navle (godt over en cm), men håper at når magen vokser så vil det gå så gradvis at den rekker å tøye seg til uten at det blir kjempevondt. Og forhåpentligvis vrenger den seg ikke helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig dyp navel og den har ikke poppet utover ennå (er i uke 37), men den er allikevel ikke så mye innoverlenger... piercinghullene som var rett over og "inni" navlen er langt over navlen nå... men navlen står ikke utover. (du kan se bilder på profilen min) Det gjør ikke vondt, men det kan hende huden strekkes litt. det hjelper å smøre huden litt så den ikke er så øm og sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også dyp navel og min vrengte seg ikke men ble litt utstående...det gjør ikke vondt i det hele tatt. det går vel så gradvis. Men navelen ble ikke så in igjen som den en gang var gitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det ikke helst de med flat eller allerede utstående navel som får de mest utstående navlene da?? Aner ikke jeg altså, men bare syntes det virket mest logisk...

 

Har selv en flat navel, -kaller den "sneglehuset", for den kan nesten se ut som det, hehe... Den stod i alle fall skikkelig ut på slutten av forrige svangerskap! Den blei på en måte vrengt, men det gjorde ikke noe vondt i det hele tatt. Det er jo ikke noe som skjer sånn plutselig over natta, det går gradvis, og huden tilpasser seg endringene.

 

Husker at tida etter fødsel, så kunne jeg uten problemer vrenge navelen selv, bare ved å trykke forsiktig på området rundt. Den hadde liksom "løsnet" under graviditeten. Men etter en stund, var den som før igjen, og "satt fast" inni magen ;P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også dyp navel, og den forble slik helt til jeg fødte sønnen min. Så det er veldig forskjellig fra person til person. Men det kommer nok ikke til å gjøre vondt hvis den blir det, som skrevet over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...