Gå til innhold

Må bare skryte litt av Magnuspappan jeg!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en del anfall den siste tiden, og måtte øke medisinene mine pga det. Medisinene gjør meg trøtt, og er derfor sykemeldt 50% en liten stund fremover. Itillegg til det er jeg helt tappet for energi, og har ikke orket noe særlig på en del uker....

Men magnuspappan rydder, tar oppvaskmaskinen, vasker klær, henter og bringer Magnus (som regel) i barnehagen. Han har bare vært helt fantastisk!!

Men nå må jeg ta meg sammen, for merker han begynner å bli frustrert over at jeg "alltid" er syk....og det skjønner jeg veldig godt!!!

Fortsetter under...

Flink Magnuspappa!!!! Gjør han alt uten at du trenger si i fra? Bra jobba! ;)

Men du: Du kan jo ikke noe for at du er syk og det hjelper sikkert ingenting på anfallene dine som du liksom skal være flink og ta deg sammen! Husk at Magnuspappan elsker deg og vil deg alt godt (du har jo blant annet gitt han en fantastisk sønn), så selvom han virker litt frustrert så er det sikkert mer frustrasjon over at du ikke har det bra enn at du ikke orker gjøre så mye.

Så heldig du er som har en slik støttende mann! Men ikke så heldig som har anfall og må gå på medisiner da. Sånn sett anser jeg meg veldig heldig, så vi må alle sette pris på det vi kan. Har andre ting i livet mitt jeg ikke har vært så heldig med, og sånn har vi det vel alle. Ta godt vare på han da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...