Gå til innhold

DA var dato satt....endeliiiiiiiiiiiii!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

28.desember kommer minstemann,skjer noe før den tid blir det hastesnitt,er som tusen tonn er borte fra skuldrene mine! ville bare si tusen takk til dere som har gitt megh støtte oppi dette,en jævla hard kamp å kjempe når man er sliten og syk fra før, men vant :) forsvinner ikke herfra, støtter dere som trenger støtte selv om ting ordnet seg for meg og ønsker dere alle lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye!!!! nå ble jeg glad..kos deg i helgen da!!!! håper du kan gi meg noen gode råd,har jo ikke sluttet å håpe enda...god helg fra anne

Skrevet

Så fantastisk:)

Jeg skal ha KS samme plass om ikke lenge, skal komme med referat!

Gruer meg ikke en gang, det går sikkert kjempefint. De syns sikkert jeg er ei pingle de som jobber der, men det får bare være, de er jo nødt til å vise meg et minimum med respekt, de er tross alt i et serviceyrke!

Første gang i mitt lange liv jeg har KREVD noe, faktisk...

Skrevet

takker,ja ikke slutt å håp anne! er lett å si, det er lett å gi opp i en sånn fight :( du så jo hvor fortvila jeg har vært her inne og han som skal ta snittet på meg sa at jeg var nede i en veldig dyp dal som ikke er lett å komme ut av i en sånn situasjon,håper VIRKELIG de kan ta deg også på alvor! til deg d.nissen så er du ingen pingle! gruer meg ikke jeg heller,det er dette som er best for min situasjon og gleder meg masse jeg! hvorfor bry deg om de syns du er ei pingle? du ser nok ikke de folka igjen uansett trøst deg med det og de har ingenting med din situasjon å bry seg :) tenker sånn jeg oxo men klarer fint bite fra meg hvis noen ymter frempå noe hihi lykke lykke til,når har du dato forresten?

Skrevet

så fint at du har fått datoen så lenge før da :)

jeg fikk datoen sist fredag og jeg skal ha ks 21. nov.....11 dager før termin.......:)

Skrevet

å såpass,ja har sett det at noen får den veldig nærme termin,overlegen her sa han skulle ønske jeg hadde kommet tidligere til han så jeg hadde sluppet å gå rundt å føle det slik jeg har gjort,men sånn er nå dagens helsenorge tydeligvis hehe 10 dager før termin fikk jeg,fikk førstemann 12 dager før så hvis noe skjer blir det hastesnitt heldigvis... masse lykke til til deg, ikke lenge å vente for deg nå :)

Skrevet

Sander kom 16 dager før termin og det endte med akutt ks til slutt :((

så jeg håper ikke Linnea kommer ut før den 21. nov for da blir det igjen akutt ks :(

masse lykke til med deg også, du blir værende på sykehuset på nyttårsaften du da....

Skrevet

får håpe du slipper akutt denne gangen, aldri tatt snitt før jeg men kan tenke meg det er mye verre da man ikke er forberedt i det hele tatt..ja du dæven,nyttårsaften blir på barsel ja,hadde jeg helt glemt å tenke på haha kan jo bli arti det...eh?

Skrevet

hei silje25!

så bra da. Gratulerer med dato for KS.

Selv har jeg fått 21.des., MEN jeg måtte være forberedt på å føde vaginalt hvis fødselen skulle starte før det, sa han legen jeg var til samtale hos. Så jeg greier vel ikke å slappe helt av jeg da...(trøster meg med at min 6-årige datter kom 4 dager etter termin).

Selv blir jeg vel liggende på barsel både julaften og min egen bursdag (1.juledag), men det er faktisk flere som sier at de var hjemme på dag 3... Men det kan man jo aldri vite. Tror jeg har observert at det er mest vanlig med rundt 5 dager.

Skrevet

Heldige du altså... og alle dere andre her som ikke vet ennå hva som skal skje - så krysser jeg fingrene for dere også... ikke alle er like heldige - settes i gang til mandagen ca. 2 uker før termin... men dritt på - blir ikke hørt av legene likevel...så det blir spennende å se om jeg friker totalt ut eller om jeg klarer å holde meg "rolig" -er jo en grunn for at jeg har hatt to samtaler ang. k.snitt - men som sagt, legene i Arendal synes det er viktigere å si til en kvinne - at k.snitt er farlig og at jeg kan DØ - hallojs, det kan jeg i dag også - trenger bare å være uheldig på e-18 på vei til butikken...

Sorry humøret - men Silje, som du vet - er utrolig glad på dine vegne, nå kan du kose deg resten av sv.skapet og ikke grue deg noe mere... vi treffes inne på "postkassa" og så får vi ta en "kaffe" senere :) Ha en fortsatt flott helg :)

Skrevet

14.november, bare en uke før termin men de lovet dyrt og hellig at de tar KS selv om det starter før...så jeg sitter her og er MEGET konsentrert om eventuelle tegn på at det skjer noe:) Har bagen klar og er stadig nydusjet og rede til å fyke inn he heeeee...

Målet er å komme fortest mulig hjem etterpå, blir spennende å se formen.

Skrevet

det går så fint atte sol og varme,vet akkurat åssen følelse du sitter med,satt jo med den helt frem til i går formiddag,helvetes leger du har prata med altså, jeg sa at jeg heller ville dø enn å føde vaginalt igjen og på en skala av fødselsangst fikk jeg 3 av 4 iflg overlegen igår,syns det er faen så urettferdi gjort mot deg, du har jo alle medisinske grunnlag inne jo! krysser fingrene for deg,ja vi mailes vi vettu :) tenk å heldig du som på mandag har det lille nurket i armene dine,misunner deg såååååå ;) d.nissen:ja hehe kjenner på samme følelsen jeg oxo med at det kan starte før i.o.m at førstemann kom 12 dager før så det løftet de har gitt konser meg veldig selv om det er enda noen uker igjen :) blir nyttårsaften på barsel her,ellers satser jeg på å hjem så fort som mulig jeg oxo altså,lykke til til deg oxo,går bra skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...