Gå til innhold

2 gutter på vei

nr.4 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... har vært på UL i dag og fikk beskjed om at jeg har to gutter i magen. Er litt i sjokk. Ikke forberedt på dette overhode. Litt redd og engstelig. Har en gutt på 4 fra før... Tror nok dette skal gå veldig bra... men nå må jeg jo kjøpe alt nytt... Phuu... og to skal ut med en gang... au...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Du venner deg nok til tanken etter hvert, skal du se. Her var det to barn fra før, så da har det blitt ny bil, og flytting så snart vi finner noe egnet. Jeg har også to gutter i magen, og får dem snart ut (max to uker til, pga igangsetting eller ks i uke 38)

Her har svangerskapet gått greit. Veldig plaget med bekkenløsning, men det tror jeg ikke har noe med at det er to å gjøre. Ellers har formen vært bra, men selvsagt tungt nå på slutten da. Lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Takker... det går vel opp for meg en eller annen dag...;) Jeg var veldig plaget med bekkenløsning med førstemann, og har plager nå allerede. Regner ikke med at jeg kommer til å jobbe mange månedene til... Er lærer så syns det er litt vanskelig å gi seg. men må man så må man... Lykke til selv..

Skrevet

Gratulerer så masse med to små spirer! Kjenner igjen sjokket ditt, men det er et koselig sjokk ;) Går nok bra skal du se, men vær flink til å ta det med og slapp av. Det krever sitt av energi å bære fram to! :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...