Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her har brukt Pergotime og hvor mange dager det da tok fra dere var ferdig med kuren til EL-testen var positiv? Gynekologen til kona sa at hun da vil få EL etter 3-4 dager, men etter å ha surfet rundt på nettet får jeg inntrykk av at det ikke nødvendigvis er noe automatikk i dette...? Uff, blir småsprø av all spekuleringa!

Blir glad for å høre om andres erfaringer også i forhold til om noen har blitt gravide med Pergotime! :)

Fortsetter under...

Jeg hører vel egentlig ikke til på dette forumet, men kan jo svare deg fra mine erfaringer. Brukte pergo for første gang i august. Startet på dag 5 og fikk positiv el-test på dag 16. Det er en dag tidligere enn jeg pleier (når syklusen er stabil). Klaffet ikke den gangen (passet dårlig pga lap). Men nå er jeg på kur nr 2 og krysser fingrene for at det klaffer denne gangen :)

Hei

Jeg har hatt en syklus med bare pergo og en nå med pergo etterfulgt av ovitrelle. Jeg fikk i syklus nr 1 el på dag 20 eller deromkring som er noe seinere enn vanlig. Jeg syns også kroppen ble annerledes, mindre el-slim og vanskeligere å tyde - eltesten ble også bare svakt positivt, men alle har det ikke sånn så vi gikk glipp av en syklus der. Nå med syklus 2 ble jeg scannet på dag 11 og 12, satte ovitrelle på dag 12, inseminasjon på dag 13 og 14. Hvis det ikke klaffer nå, vil jeg forsøke i naturlig syklus neste gang med få gynekologen til å scanne meg så jeg får litt oversikt. Jeg tror at med pergo reagerer folk så forskjellig at det er bare å teste og se. Jeg spurte Nordica og de sa at etter pergo kommer el mellom dag 12 og 20. Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...