Gå til innhold

Oppdatering

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ja da har vi vært på ultralyd i dag og sett et bankende hjerte :-)

Var så nervøs og holdt pusten helt til hun bekreftet at det var et bankende hjerte der!!!!

Legen sa at alt ser perfekt ut. Kunne ikke love noe, men det var i alle fall som det skulle være nå.

Knøttet er 9,1 mm ;-)

Nå er jeg vanvittig sliten og skal sove litt før vi skal på middag med svigers.

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååååååå så koselig!! Et lite under på snart 1 cm :-) Nyt helgen, slapp av og kos dere!

Skrevet

Så bra:) Nå kan du puste ut litt, og prøve å slappe av. Ha en god helg!

Skrevet

Helledussen Collargol :o)

Så godt å lese !Nå kan du senke skuldrene og nyte det !

Glad på dine vegne nå altså ! God middag hos svigers,og en

riktig så god helg videre til dere !

Klem fra

Skrevet

Veldig bra at alt er vel hos deg, nyt helgen og den gylne centimetern i magen. :)

Skrevet

Det var godt å høre at alt sto bra til. Nå får du prøve å nyte graviditeten så godt som mulig. Masse lykke til videre.

Klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Tusen takk jenter :-)

Føler meg mye mere avslappet i dag etter at jeg har sovet i maaange timer i natt ;-)

I tillegg så hjelper det på at jeg vet at jeg får tett oppfølging så neste fredag er det ny ul.... Om ikke annet så trenger nok hode mitt all denne oppfølgingen, ehhhh....

Nå krysser jeg fingrene for at dere kommer etter alle som en xxxxxxx.

Klæm

Skrevet

For en fantastisk nyhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke vært her inne på lenge og så ser jeg denne gode nyheten:o)

Gartulerer så mye-dette var kjempekoselig!!

Det gir håp i bøtter og spann, går i gang igjen i januar eller februar etter en laaaang pause. Har ikke hatt noen forsøk siden april i år. Har virkelig trengt det etter at alt i livet vårt har dreid seg om å få barn, i januar har vo holdt på i 3 år med IVF..........

Men skam på den som gir seg, det ornar seg:o) som de sier i Fredrikstad- har bestemt meg for at det skal bli mitt nye motto!

KOS deg masse og ta vare på deg selv!

Glad klem

Skrevet

Hei suppa... så bra!! Er sååå glad på dine vegne.. nå må du slappe av og nyte dette som du har ventet så lenge på!

Gratulerer...klem

Skrevet

Å nå ble jeg glad!!! Så fantastisk! Nå får du holde den der inne og glede deg over at du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer

Skrevet

JIPPI!

Masssssssssse lykke til med svangerskapet:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...