Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Ja da har vi vært på ultralyd i dag og sett et bankende hjerte :-) Var så nervøs og holdt pusten helt til hun bekreftet at det var et bankende hjerte der!!!! Legen sa at alt ser perfekt ut. Kunne ikke love noe, men det var i alle fall som det skulle være nå. Knøttet er 9,1 mm ;-) Nå er jeg vanvittig sliten og skal sove litt før vi skal på middag med svigers. Klæm
aagder Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Ååååååååååååååå så koselig!! Et lite under på snart 1 cm :-) Nyt helgen, slapp av og kos dere!
Madam-mim Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Så bra:) Nå kan du puste ut litt, og prøve å slappe av. Ha en god helg!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Helledussen Collargol ) Så godt å lese !Nå kan du senke skuldrene og nyte det ! Glad på dine vegne nå altså ! God middag hos svigers,og en riktig så god helg videre til dere ! Klem fra
Flippa m Frida Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Veldig bra at alt er vel hos deg, nyt helgen og den gylne centimetern i magen.
Ann-ch. Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 Det var godt å høre at alt sto bra til. Nå får du prøve å nyte graviditeten så godt som mulig. Masse lykke til videre. Klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Tusen takk jenter :-) Føler meg mye mere avslappet i dag etter at jeg har sovet i maaange timer i natt ;-) I tillegg så hjelper det på at jeg vet at jeg får tett oppfølging så neste fredag er det ny ul.... Om ikke annet så trenger nok hode mitt all denne oppfølgingen, ehhhh.... Nå krysser jeg fingrene for at dere kommer etter alle som en xxxxxxx. Klæm
finetine Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 For en fantastisk nyhet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikke vært her inne på lenge og så ser jeg denne gode nyheten:o) Gartulerer så mye-dette var kjempekoselig!! Det gir håp i bøtter og spann, går i gang igjen i januar eller februar etter en laaaang pause. Har ikke hatt noen forsøk siden april i år. Har virkelig trengt det etter at alt i livet vårt har dreid seg om å få barn, i januar har vo holdt på i 3 år med IVF.......... Men skam på den som gir seg, det ornar seg:o) som de sier i Fredrikstad- har bestemt meg for at det skal bli mitt nye motto! KOS deg masse og ta vare på deg selv! Glad klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Hei suppa... så bra!! Er sååå glad på dine vegne.. nå må du slappe av og nyte dette som du har ventet så lenge på! Gratulerer...klem
Brumm Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Å nå ble jeg glad!!! Så fantastisk! Nå får du holde den der inne og glede deg over at du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klemmer
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 JIPPI! Masssssssssse lykke til med svangerskapet:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå